הרשמה

הנינטנדו סוויץ' מכר יותר ממיליון יחידות ביפן

שיא חדש עבור הקונסולה של נינטנדו

הקונסולה מכרה מעל מיליון יחידות ב4 חודשים

נינטנדו סוויץ' התחיל בבום והמספרים מגבים את הטענה הזאת. לפי נתונים שהתקבלו מנינטנדו, ביפן לבד כמות המכירות של קונסולת הנינטנדו סוויץ' עברה את מיליון היחידות, רק 4 חודשים לאחר היציאה של המכשיר.

לפי האתר Famitsu שפרסם את הנתונים לראשונה, כמות המכירות של המכשיר ביפן הגיעה למספר 1,016,473 יחידות נכון לתאריך ה-25 ביוני, וזה לקח לה 17 שבועות להגיע למספר הזה. המכשיר הגיע למיליון יחידות ביפן יותר לאט מקונסולות כמו ה-DS וה-3DS, אך הרבה יותר מהיר מקונסולות אחרות כמו ה-PS4 וה-Wii-U.

כל המכירות של המכשיר עושה ממש טוב לנינטנדו, כשההצלחה היחסית של הסוויץ' העלה את שווי המניות של החברה לרמות שלא נראו מאז התקופה של ה-Wii, כשערך המניות של נינטנדו עוקף את ערך המניות של סוני לראשונה מזה 10 שנים.

זה נראה שנינטנדו התחילה ברגל ימין בכל הנוגע לקונסולה החדשה שלה, רק נשאר לראות האם המכשיר יצליח לשמור את המומנטום שלו. אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו למשחק הלחימה הגדול האחרון למכשיר, ARMS.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    06:28 03.07.2017 | אוהד פרי אוהד פרי (אורח)

    לא נירה משכנע במיוחד אני לא הייתי משקיע בזה
    הגרפיקה אל הפנים וזה לא נירה נוח במקום זה אני משתמש בפיאס וויטה של סוני ומחבר את זה לps4 ומשחק משחקים על רמה..

  2. 2

    08:24 03.07.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    קשה להבין כמה המכשיר הזה הוא Game Changer בלי לחוות את זה בעצמך, אבל אם אקח את הדוגמא שלך: תחשוב שהיית יכול לקחת את הסוני שלך לכל מקום ולא פשוט לשחק על הויטה בקרבה של האינטרנט הביתי והסוני. אני מסכים שהגרפיקה לא מהכי טובות, הקונסולה בתחילת דרכה ונינטנדו הם בערך היחידים שמצליחים להוציא את המיטב מהקונסולה הזאת. אבל בנתיים הקונסולה הזאת מספקת את המשחקים הכי טובים השנה או את אלה שהכי מצפים להם (אני מתכוון כמובן לBreath of the Wild ו-Super Mario Odessey וSplatoon 2), ככה שאני מבין למה הוא התחיל טוב, רק נשאר לראות אם זה יישמר.

  3. 3

       | פורסם ע"י