הרשמה

מנכ"ל Activision: "כל עוד אנשים משחקים ב- Call of Duty אנחנו מרוצים"

שחקני Call of Duty מעדיפים לשחק בכותרים ישנים יותר מאשר המשחקים החדשים. מסתבר של-Activision לא אכפת

Activision לא חשה מבוכה לאחר ש- Infinite Warfare התקבל פחות באהדה אצל ציבור המעריצים

אי אפשר לומר שהמכירות של Call of Duty Infinite Warfare רעות, אך הוא בהחלט פחות פופולרי מכותרים קודמים בסדרה. דוגמא משעשעת לכך היא ש- Call of Duty Black Ops 2 עקף את Infinite Warfare במכירות לאחר התאמתו ל-Xbox One.

בראיון ל- GameIndustry סיפר מנכ"ל Activision, אריק הירשברג (Eric Hirshberg): "סדרת Call of Duty ייחודית, לא רק בגיימינג, אלא גם בתרבות. הסיבות לכך הן מכיוון שהיא זוכה לכותר חדש בכל שנה וקוטפת את המקומות הראשונים בטבלאות המכירה במשך כל כך הרבה שנים ברציפות. זה די חסר תקדים. כתוצאה מכך, אנו נתקלים ביתרונות אך גם באתגרים. אחד מהם הוא שלסדרה יש מספר של עולמות תוכן פעילים בו זמנית, אך לפי המדיניות שלנו, כל עוד אנשים משחקים ב- Call of Duty, אנחנו מרוצים."

למעשה, זו הסיבה לכך ש- Activision השיקו תוכן חדש ל-Call of Duty Black Ops 3, שנה וחצי לאחר השקתו. "הוא מוכר ממש טוב", הוסיף הירשברג. "Call of Duty הפך מפלטפורמה לאתוס. זה משחק שגורם לך להרגיש בצורה מסוימת ולאור כך, לקהל שלו יש ציפיות ממנו במובנים של מכניקה, 'זרימה' וכו'. יש כמה דרכים להנגיש את זה לקהל ואני מרגיש שהצלחנו להראות שיש לנו את היכולת לעשות זאת ולגרום למגוון של משתמשים לאהוב את המוצר שלנו, גם שנים לאחר המשחק הראשון."

אם כך, Activision לא מרגישה מובכת לאחר ש- Infinite Warfare התקבל פחות באהדה אצל ציבור המעריצים. הירשברג טוען ש- Infinite Warfare הוא המשחק הלא נכון בזמן הלא נכון, זאת בניגוד להשקה הקרובה של המשחק - Call of Duty WW2, שנראה ממש טוב עד עכשיו.

Call of Duty WW2 יושק בנובמבר עבור ה- PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:35 05.07.2017 | שימי שימי (אורח)

    מסכים איתו כל מילה COD אחד מותגי הבידור החזקים בעולם למרות השנים הלא טובות

  2. 2

    10:06 05.07.2017 | WarFox89 WarFox89

    לפעמים נדמה לי שאקטיביז'ן והפרות חליבה שלהם זה יענים עם ראש בחול - לגמרי לא מחוברים למציאות.

  3. 3

       | פורסם ע"י