הרשמה

המפיק של Castlevania עובד על סדרת אנימה ל- Assassin's Creed

מישהו יודע איך אומרים Animus ו- Leap of Faith ביפנית?

הזכיון האלמותי של יוביסופט ממשיך להתרחב

המפיק ההוליוודי אדי שנקאר (Adi Shankar), שבאמתחתו סדרות מצליחות כמו Dredd, Lone Survivor, The Voices ועוד, הכריז על הפרויקט הבא שלו - אחד מהזכיונות הגדולים ביותר בגיימינג. המפיק בן ה-32 חשף כי הוא עובד על סדרת אנימה ל- Assassin's Creed.

הסדרה תתבסס על זכיון משחקי הפעולה התגנבות של יוביסופט, אך העלילה תהיה שונה ומקורית. טרם נמסר מידע נוסף על שמה של הסדרה, תאריך עלייתה לאוויר, רשת השידור או הליהוק. גם יוביסופט עצמה טרם מסרה מידע נוסף על רמת מעורבותה בסדרה.

שנקאר הוא מעריץ גדול של Assassin's Creed וחיכה להזדמנות לעבוד על סדרת אנימה בסגנון המשחק. על כך אמר שנקאר: "אם מישהו אומר לך לא ללכת עם התשוקה שלך בחיים, הוא טועה. שיחקתי במהדורה הראשונה של Assassin's Creed בשנה שעברתי ללוס אנג'לס. באותה התקופה, לא הכרתי אף אחד בתעשייה ובחיים לא הייתי מדמיין שיוביסופט יפנו אליי ויבקשו ממני ליצור סדרת אנימה מקורית שתתבסס על הזכיון."

זו לא תהיה הפעם הראשונה שסדרת Assassin's Creed תורחב מעבר לגיימינג. בשנה שעברה, הפיקה חברת Fox סרט באורך מלא הנושא את שמה של הסדרה בכיכובו של מייקל פסבנדר (Michael Fassbender). הסרט בבימויו של ג'סטין קורזל (Justin Kurzel) גרף יותר מ-240 מיליון דולר ברחבי העולם ודווח כי הוא עשוי לזכות לסרטי המשך בעתיד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:11 05.07.2017 | מה זה? מה זה? (אורח)

    Wtf? מה הקשר בין אסיסיאנס לאנימה?
    זה רק יוציא את הזיכיון כמוצר נואש לשווקים חדשים
    ואלטאיר בגרסת אנימה? TYFYB

  2. 2

       | פורסם ע"י