הרשמה

ריאן ריינולדס מועמד לככב בסרט המבוסס על סדרת משחקי The Rainbow Six

האם השחקן שגילם את Deadpool יגלם לוחם ביחידה מובחרת?

Ubisoft הכריזה בעבר כי בנוסף לסרט מבוסס על Rainbow Six החברה עתידה לעבוד על עוד חמישה סרטים המבוססים על המשחקים המצליחים שלה

בעלי זכרון חד בוודאי זוכרים כי דיבורים על הגרסה הקולנועית המבוססת על Rainbow Six סדרת משחקי הפעולה של Ubisoft החלו עוד משנת 2004 ומאז לא נשמעו יותר מידי דיבורים בנושא. כעת אתר Deadline מדווח כי העבודה על הסרט סוף סוף מתחילה לנוע ואת הסרט נבחר לביים הבמאי היהודי עקיבא גולדסמן (Akiva Goldsman) ואחד המועמדים לגלם את הגיבור הראשי בסרט הוא השחקן ריאן ריינולדס (Ryan Reynolds) הלא הוא לא אחר מאשר Deadpool.

מקורות יודעי דבר גילו למערכת Deadline כי חלו דיבורים על כך שריינולדס יגלם את ג'ון קלארק לוחם לשעבר בצי חיל הים האמריקאי אשר דמותו לקוחה מתוך עלילת סדרת ספרי המתח והריגול של טום קלנסי "Jack Ryan".

Ubisoft הכריזה בעבר כי בנוסף לסרט מבוסס על Rainbow Six החברה עתידה לעבוד על עוד חמישה סרטים נוספים המבוססים על המשחקים המצליחים ביותר של החברה כגון:  Watch Dogs, Splinter Cell, Far Cry, Ghost Recon וכמובן Assassin's Creed בכיכובו של מייקל פאסבנדר שכזכור יצא בשנה שעברה.

כפי שזה נראה מדובר כרגע בשמועות ודיווחים מזעריים ושעוד מוקדם לדבר על תחילת צילומי הסרט עצמו. אך אנחנו כמובן נשאר עם יד על הדופק ונמשיך לעקוב לעדכן אתכם בנעשה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:36 16.07.2017 | אדוארד אדוארד (אורח)

    הסרט מבוסס על הספר משנת 1998 של טום קלנסי ( הספר ממש טוב לדעתי)או על המשחקים המאכזבים של יוביספט

  2. 2

    09:33 16.07.2017 | Zavik Zavik

    הם חייבים להשתפר בסרטים, אמונת המתנקש היה נוראי.

  3. 3

       | פורסם ע"י