הרשמה

דאמה דאמה: Rainbow Six: Siege מקבל סקינים מסדרת Yakuza

תכינו את הקריוקי

המאפיה היפנית מגיעה ל-Rainbow Six: Siege

Rainbow Six: Siege צפוי לקבל עונה חדשה ממש בקרוב, ולכבוד האירוע הכריזה Ubisoft על קרוסאובר חדש שעומד להתחיל במשחק יחד עם סדרת משחקי אקשן מטורללת למדי. אז אחרי שהמשחק אירח דמויות כמו לאון קנדי מ-Resident Evil, לארה קרופט מ-Tomb Raider ואפילו את ריק ומורטי מ....Rick and Morty, הגיע תורו של קאזומה קיריו (Kazuma Kiryu), הגנגסטר היפני עם ידי פלדה ומיתרי קול מזהב, והדמות הראשית של סדרת Yakuza.

חבילות ה-Yakuza Siege יתנו לכם גישה לשני סקינים חדשים - הדמות Echo יקבל את הסקין של קיריו בעוד ש-Hibana תקבל סקין של הדמות קאורו סאיאמה (Kaoru Sayama), חוקרת במשטרה שמשתפת פעולה עם קיריו בזמן אירועי המשחק השני והשלישי בסדרה. Ubisoft החליטה ששניים זה לא מספיק, ורמזה שדמות שלישית צפויה להגיע במועד מאוחר יותר, ולפי הצל של הדמות המרומזת, נראה שמדובר בגורו מאג'ימה (Goro Majima), אחת מהדמויות היותר מופרעות ואהובות ב-Yakuza והיריב המושבע של קיריו. גם הסקין הזה יהיה זמין ל-Echo, אך עדיין לא ידוע בדיוק מתי.

הקרוסאובר צפוי להתחיל מחר, ב-24 במאי, ולמרות שעדיין לא ידוע מה יהיה המחיר, אם ניקח בחשבון אירועי קרסאובר קודמים, אנחנו יכולים לנחש שמדובר ב-20$ עבור הסקינים החדשים. מה אתם חושבים על הקרוסאובר? אילו דמויות הייתם רוצים לראות ב-Rainbow Six: Siege? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:58 01.08.2022 | Yakuza Fanboy Yakuza Fanboy (אורח)

    אני לא מבין מה Sayama קשורה פה כי לא שמעו ממנה מאז Yakuza 3 והרימייק של 2 אבל אוקיי ו OMG קיריו מחזיק רובה אבל אוקיי גם שמעתי שמגיע סקין של Majima

  2. 2

       | פורסם ע"י