הרשמה

משחק חדש של Marvel ייקח אותנו לחוויית קו-אופ ביקום של Marvel ב-VR

הענק הירוק, קפטן מארוול ורוקט ראקון הם רק חלק מגיבורי העל שנוכל לגלם במשחק

המשחק יהיה בלעדי עבור ה-Oculus Rift והוא יגיע ב-2018

החברות Disney ו-Oculus הכריזו על משחק מציאות מדומה חדש שייקח את השחקנים היישר ליקום של מארוול. המשחק החדש נקרא Marvel Powers United VR, והוא צפוי להגיע במהלך שנת 2018. 

Marvel Powers United VR, שפותח על ידי Oculus וחברת Sanzaru Games צפוי להיות בלעדי עבור משקפי המציאות המדומה Oculus Rift, והמטרה העיקרית של המשחק היא סגנון קואופרטיבי שיאפשר לשחקנים ולחבריהם לבחור באחד מהדמויות מהיקום של מארוול ולעשות משימות ביחד. 

נכון לעכשיו, הוכרזו שלושה דמויות שבוודאות יגיעו למשחק, כאשר הדמויות הן: הענק הירוק, קפטן מארוול, ורוקט ראקון. דמויות נוספות ייחשפו במהלך כנס Comic-Con, ועל פי דיסני, המבקרים בכנס יזכו להתנסות במשחק. 

"היכנסו ליקום של מארוול ותחוו קרבות ענקיים ביחד עם שלושה מחבריכם. עם יכולת תנועה מלאה, אפשרויות בחירה חכמות, ותריסר דמויות שנשלפו היישר מחוברות הקומיקס האהובות עליכם, מדובר באחד ממשחקי האקשן הגדולים שיגיעו ב-2018", נאמר על ידי הצוות של Oculus. 

על מנת לקבל רושם טוב יותר, תוכלו לצפות בטריילר שחושף אמנם מעט פיסות משחקיות, אבל הוא בהחלט נראה משחק מעניין מאוד עבור ה-VR. אם תמיד רציתם לנצל את שלטי ה-Oculus שלכם על מנת לשבור ולהרוס כל מה שעומד בדרכם, תוכלו לעשות זאת עם האגרופים של הענק הירוק בשנה הבאה. פריט מידע נוסף שחושף האתר הרשמי של המשחק הוא שרונאן המאשים (Ronan The Accuser) שמוכר לנו מ"שומרי הגלקסיה" גם יקח חלק במשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:30 16.07.2017 | אלי אלי (אורח)

    נראה מ-ש-ע-מ-ם לצערי. כמו רובם המוחלט של משחקי ה-VR. עד שלא יתגברו על הרבה מאד חבלי לידה המדיום הזה יישאר לא יותר מאשר נסיעה מיגעת על מסילה קבועה מראש עם כמה תנועות ידיים מרחפות באוויר. אין תחושת אימרסיה אמיתית כי אין הטמעה מלאה של כלל תנועות הגוף במשחקים בינתיים ועד שזה לא יקרה התחום הזה של VR יישאר גימיק משעשע שמחזיק מעט מאד.

  2. 2

       | פורסם ע"י