הרשמה

הודלף טריילר שמציג את מצב הזומבים של CoD: World War 2

מצב הזומבים החדש מציג אווירה אפלה יותר ביחד עם מספר סממנים נאציים

השחקן דויד טננט יגלם את הדמות של Drostan Hynd ב-Army of the Dead

Call of Duty: World War 2 הוא ללא ספק נקודת מפנה בסדרת CoD המפורסמת של Activision. לאחר שהרבה זמן הבטיחו לנו שהסדרה תחזור למקורות, חברת Sledgehammer קיבלה את המושכות על משחק ה-CoD החדש שמחזיר אותנו לימי מלחמת העולם השניה, לראשונה מאז יציאת הכותר החמישי של הסדרה, World at War אי שם ב-2008. 

World War 2 כמובן יביא עימו דברים חדשים, אבל בנוסף הוא שומר על כמה מרכיבים שעיצבו את משחקי Call of Duty בשנים האחרונות, ואחד מהם הוא כמובן מצב הזומבים. באופן כללי, מצב הזומבים של המשחק אמור להיחשף ב-20 ביולי במהלך כנס Comic-Con 2017, אבל כצפוי מישהו לא החזיק מעמד והדליף את הטריילר שנקרא Army of the Dead.

הטריילר מציג לנו מספר סממנים נאציים שכבר מוכרים לנו, ביחד עם אווירה אפלה יותר ממה שהתרגלנו מסדרת Call of Duty, אולי בגלל העובדה שחברת Sledgehammer נוסדה על ידי מפתחי סדרת Dead Space מחברת Visceral Games. בנוסף לכך, נראה שהשחקן דויד טננט (David Tennant) שמוכר לנו כברטי קראוץ' ג'וניור מהארי פוטר 4, יגלם את הדמות Drostan Hynd ב-Army of the Dead. חשוב לזכור שמדובר בטריילר מודלף ולא ברור האם התוכן שלו אכן יגיע בסופו של דבר למשחק הגמור, לכן עדיף לחכות להצגה הרשמית לפרטים המדויקים. 

Call of Duty: WWII יגיע ב-3 בנובמבר עבור PlayStation 4 ,Xbox One והמחשב. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:19 16.07.2017 | מאור מאור (אורח)

    איזה מגניב

  2. 2

       | פורסם ע"י