הרשמה

Spider-Man זוכה לסרטון משחקיות נוסף

וגם, פרטים על העלילה, שבמרכזה מתנגשים עולמותיהם של ספיידרמן ופיטר פרקר, נחשפים

המפתחים סיפרו שהמשחק מפותח בהשראת סדרת הקומיקס Ultimate Spider-Man

בימים האחרונים, קיבלנו הצצה מעמיקה יותר אל עלילת המשחק הבלעדי ל-PlayStation 4 ועל חווית העולם הפתוח שלו. משחקה המצופה של Insomniac הוצג בתערוכה של דיסני - D23, שם חשף האולפן לראשונה את הסרטון "מאחורי הקלעים".

Spider-Man יכלול "עולם משחק וסיפור חדשים". כך נאמר מפי המפתחים. בסרטון מסופר שהמשחק יציג לנו כיצד עולמותיהם של ספיידרמן ופיטר פרקר מתנגשים. ספיידרמן יהיה מבוגר ביותר במשחק, בן 23 ליתר דיוק, אתלטי ביותר ומרגיש בנוח יותר עם כוחותיו. המפתחים אמרו גם שהמשחק מפותח בהשראת סדרת הקומיקס Ultimate Spider-Man.

העולם הפתוח יאפשר לשחקנים לבוא במגע באופן מלא עם הסביבות השונות, תוך שימוש בחפצים שונים כדי להילחם באויביהם. מאז שנחשף המשחק ב-E3, נראה כי המשחקיות השתפרה מעט, לפי Insomniac. תכונת ה- Web Swing, שמאפשרת להשתמש בקורים כמו חבלים כדי להתנדנד בין מבנים, נראית גם היא משופרת.

לאחרונה, סיפרה Insomniac כי עולם המשחק של ספיידרמן יהיה גדול יותר מזה של Sunset Overdrive, משחק העולם הפתוח שפותח בלעדית ל-Xbox One. טרם פורסם תאריך השקה של Spider-Man, אך אנו יודעים בוודאות שהוא יגיע אלינו במהלך 2018 ל-PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:04 18.07.2017 | נתנאל נתנאל (אורח)

    מתי איצה בטלויזיות ספיידרמן חדש

  2. 2

       | פורסם ע"י