הרשמה

נשיא סוני אירופה: תמו הימים של מחזורי חיים ארוכים לקונסולות

האם חיי הקונסולות יתקצרו בדומה לסמארטפונים וטאבלטים?

נשיא סוני אירופה מנתח את השאלה

ה-PS4 אולי גוברת על ה-PS2 במובנים של יחידות שנמכרו, אבל לאור העדכונים הבלתי פוסקים של הסמארטפונים והטאבלטים, נשיא סוני אירופה, ג'ים ריאן (Jim Ryan), לא חושב שה-PS4, או כל קונסולה אחרת, מסוגלים להגיע למחזור החיים של ה-PS2: 13 שנים.

במהלך E3 2017, נשאל ריאן אם נזכה לראות שדרוג של ה- PS4 Pro או חידוש חומרתי בסגנון ה-Xbox One X שירעננו עוד יותר את דור הקונסולות הנוכחי. על כך השיב ריאן: "זאת שאלה מאוד מעניינת. תופעת העדכונים ושדרוגי החומרה אותה אנו רואים רבות בסמארטפונים וטאבלטים היא בלתי ניתנת לערעור. הימים בהם קונסולה החזיקה מעמד 13 שנים כמו ה-PS2 ככל הנראה לעולם לא יחזרו על עצמם. מצד שני, פלטפורמה היא דבר מאוד דינמי ובשביל שהיא תצליח, צריך לתת למי שיוצרים תוכן עבורה את היכולת לנצל את יכולותיה באופן מקסימלי. בסופו של יום, מדובר בעסקים."

ריאן הוסיף: " הענקנו איזון טוב של חדשנות שמטרתו היא לרענן את החומרה שבנבכי הקונסולות שלנו וכך עשו גם מיקרוסופט. כמו כן, שירותים שפועלים על חומרות מסוימות כמו PlayStation Now, הם משהו שתראו יותר בעתיד. אנחנו רק 6 חודשים מאז השקת ה-PS4 Pro, כך שמוקדם מדי לומר אם יהיה חידוש נוסף כלשהו וגם ה-Xbox One X עוד לא הושקה. אני לא יודע אם זוהי הדרך קדימה או לא."

ב-2016 שוהאי יושידה (Shuhei Yoshida) אמר שמחזור החיים של ה-PS4 לא יתקצר בגלל ה-PS4 Pro. לפני כן, ב-2014, אנדרו האוס (Andrew House) אמר שהוא מקווה שמחזור החיים של ה-PS4 יהיה ארוך יותר מזה של ה-PS3, אך הוא לא בטוח אם היא תשרוד 13 שנים כמו ה-PS2.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:09 25.07.2017 | אוהד אוהד (אורח)

    לדעתי הקנסולות צריכות להתחלף, משום שבמשחקים שיש לנו היום אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא הגרפיקה במשחק, ולכן צריך להיות תחלופה מדי 6-7 שנים לכל היותר.

  2. 2

    10:58 26.07.2017 | עמית עמית (אורח)

    לדעתי חשוב שהקונסולות לא יתחלפו מהר כמו הטלפונים היום,כי אחת הסיבות לקניית קונסולה הן לחומרה שתחזיק מעמד זמן רב יחסית והגרפיקה לא מספיק חשובה כדי להחליף קונסולה כל קצת זמן...6-7 שנים זה בהחלט מספיק זמן להנות עם הקונסולה,אך לא פחות.

  3. 3

    02:28 28.07.2017 | PCMR PCMR (אורח)

    אם הם לא היו מוצאים קונסולת כאלה חלשות אז הקונסולת היו יכולת להגיע ל13 שנה בקלות

  4. 4

       | פורסם ע"י