הרשמה

ה-PSP Phone מתקרב?

לאחר שנים של הצלחה (אבל לא כמו של ה-DS) בשוק המשחקים העולמי, הקונסולה הניידת של סוני עוברת מתיחת פנים והופכת לטלפון סלולרי - כך לפחות טוענות שמועות שמסתובבות לאחרונה ברשת.

כבר הרבה זמן רצות ברשת ספקולציות חוזרות ונשנות לגבי שילוב ה-PSP בתוך טלפון סלולרי, צעד שנראה הגיוני מאוד לאור ההצלחה של ה-iPhone של Apple וטלפונים חכמים נוספים. כעת, סריקה של מסמך שדלפה לרשת מציגה את המפרט של המכשיר החדש - אם אתם מוכנים להאמין שלא מדובר בעבודה בעיניים, כמובן.

איך יראה הסלולרי החדש?

לפי המסמך, הקונסולה הסלולרית החדשה תכלול, בין השאר, מסך 4.3 אינץ' המציג באותה רזולוציה כמו מסך ה-PSP הקודם 480 על 272 פיקסלים ביחס של 16:9, ומצלמה 2 מגה-פיקסל - נמוך מאוד ביחס למצלמות הסלולריות של היום. מוזכרים  פודקאסטינג ודפדפן אינטרנט מובנים במכשיר עצמו, בדיוק כמו במכשיר הקודם, ואפילו מצב טיסה ומערכת חיבור Bluetooth מתקדמת.

המכשיר, לפי המפתחים, יוכל להריץ 5 שעות משחק בלי להתעייף (שביחס לסוללה החלשה של המכשיר הנוכחי, זה מעולה), אבל הבעיה היא ההחלטה אם להמשיך להשתמש בתקליטורי UMD, שעלולים לפגוע בשעות המשחק שהמכשיר יכול להחזיק.

בלי קשר למהימנות של המסמך הנוכחי, ההגיון שביצירת מכשיר PSP שהוא גם טלפון סלולרי מעלה רק תמיהה אחת - מדוע סוני עדייו לא עשתה זאת עד היום.

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י