הרשמה

פרטים חדשים על הקמפיין של CoD: World War 2 נחשפו

המשימה הראשונה היא שחזור של הפלישה לנורמנדי

השימוש בצלבי הקרס יהיה רק בקמפיין ולא במולטיפלייר או בזומבים

גיליון חודש ספטמבר של מגזין Game Informer שוחרר אתמול, ובעמוד הראשי שלו מככב, איך לא, אחד המשחקים המצופים של השנה, Call of Duty: World War 2. המגזין מרחיב על נקודות מפתח של המשחק וחושף חלק מהמשימות השחקנים יקחו בהם חלק. 

אחת המשימות נקראת The Wolf's Den, ובמשימה זו השחקנים יסתננו לבסיס גרמני כשהם לובשים בגדי הסוואה נאציים. השחקנים יצטרכו לבוא במגע עם חיילים גרמנים ולדעת להגיד בדיוק את הדברים הנכונים על מנת לא לעלות את החשד שלהם ולסכן את כל המשימה. "הפעולה הסמויה הזו היא חווית משחק שונה משאר הקטעים במשחק והיא כוללת כלים וטכניקות ייחודיות שייגרמו למשימה להיראות כמאין משחק קטלני של חתול ועכבר", נכתב ב-Game Informer. 

הקמפיין של המשחק באופן כללי מביא את השחקנים לרחבי אירופה. המשימה הראשונה היא מאין שחזור של ה-D-Day, יום הפלישה לנורמנדי בחופי אומהה. על פי Game Informer, למשימה הראשונה יש אווירה שמזכירה את הסרט המפורסם "להציל את טוראי ראיין" מאחר וסצנת הפתיחה של הסרט היא אותה פלישה אינטנסיבית ודרמטית לחופי אומהה. המשימה תכלול כמובן מפגשים ברוטליים עם חיילי האויב כיאה לקרב עקוב מדם שכזה. 

כמה מן המשימות האחרות יכללו את "מבצע קוברה" (המתקפה שבסופה נכנסו בעלות הברית לצרפת), Train (משימה שבמהלכה אנחנו משתפים פעולה עם חיילים בריטים על מנת לעצור רכבת גרמנית), ו-Hurgten Forest (משימה שבה אנו מתקדמים לעבר נהר הריין בדרכנו לברלין). כמובן שיש עוד משימות אחרות שטרם נחשפו. 

בנוסף, בריאיון שערך הבוס של Sledgehammer Games, מייקל קונדריי (Michael Condrey) בקשר להכללת הסממנים הנאציים במשחק, הוא אמר שהסטודיו נאבק עם הנושא הזה בזמן הפיתוח ולבסוף הוחלט להשתמש בצלבי הקרס רק במהלך הקמפיין ולא במולטיפלייר או בזומבים. 

Call of Duty: World War 2 יגיע לקונסולות PlayStation 4, Xbox One ולמחשב ב-3 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:14 10.08.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    תמיד המשחק הבא מצטייר כ-Epic Game ובסוף מגיעה האכזבה

  2. 2

    18:04 10.08.2017 | קובי קובי (אורח)

    תכלס

  3. 3

       | פורסם ע"י