הרשמה

Guild Wars 2: נסו את ההרחבה Path of Fire בחינם במהלך סוף השבוע

הורידו את המשחק בחינם והתנסו בהרחבה החדשה של Guild Wars 2

גרסת ההתנסות תהיה זמינה החל ממחר ועד ליום ראשון

Path of Fire הינה חבילת הרחבה למשחק Guilds Wars 2 שהוכרזה בשבוע שעבר והיא אמורה לקחת את השחקנים לאזור ה-Crystal Desert שנמצא מדרום ל-Ascalon, שזהו מקום שהשחקנים הוותיקים של Guild Wars המקורי אמורים להכיר. כעת, כשבוע לאחר ההכרזה, מסתבר שניתן יהיה להתנסות בהרחבה בחינם כבר בימים הקרובים כחלק מה-Preview Weekend שיימשך מה-11 עד ל-13 לאוגוסט.

כולם יוכלו להתנסות בהרחבה, כלומר אין שום דבר מיוחד שאתם צריכים לעשות חוץ מלהירשם למשחק ולהוריד אותו באופן חינמי, ואחרי שתתחברו ההרחבה תופיע אצלכם ותוכלו להתנסות איתה עד שמועד ההתנסות ייגמר. "אתם תוכלו לשחק בחלק הראשון של הסיפור של Path of Fire, שיתחיל את המסע שלכם לעבר ה-Crystal Desert", אמרה המפתחת ArenaNet. "ברגע שתגיעו, מפת ה-Amnoon Oasis היא שלכם לטובת חקירת האזור".

אם זה לא מספיק, אז מסתבר שיש עוד אירוע Preview בסוף השבוע הבא. על פי ArenaNet, שחקנים יוכלו לחוות את ה-Elite Specializations החדשים בפעם הראשונה ב-PvP וב-WvW בין ה-18 ל-20 לחודש הנוכחי.

ההרחבה Path of Fire תהיה זמינה ל-Guild Wars 2 ב-22 לספטמבר עבור המחשב. הנכם מוזמנים לצפות בטריילר של ההרחבה על מנת לקבל רושם טוב יותר על מה שמחכה לכם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י