הרשמה

טריילר חדש של Star Wars: Battlefront 2 מציג קרבות חלל ענקיים

מבט ראשון לקרבות החלל של Battlefront 2

קטעים חדשים צפויים במהלך האירוע של EA ב-Gamescom

לאחר הדלפות בשבוע שעבר, החברות EA ו-DICE משחררות סוף סוף את הטריילר של Star Wars: Battlefront 2 שמציג את קרבות החלל הענקיים שמחכים לנו במשחק המצופה.

החלק הראשון של הטריילר מציג לפנינו את ה-Unknown Regions ביחד עם משחתת הכוכבים Resurgence שנפגעת מירי. מיד לאחר מכן ניתן לראות את היעף שמבצעות חלליות ה-X-Wing של המורדים מעל ההריסות של כוכב המוות מעל הירח Endor. לאחר מכן, אנו מקבלים מבט על כוכב הלכת Fondor, שנמצא באזור הקולוניות של הגלקסיה, אשר משמש כעת כמרכז ייצור של האימפריה.  המפה הנ"ל של המספנות של האימפריה תהיה זמינה בבטא הקרובה ביחד עם המפה Assault on Theed בכוכב הלכת Naboo.

לאחר מכן, אנו רואים את אניית הקרב מדגם ה-Lucrehulk של כוחות ההגנה של פדרציית הסחר שנמצאת במוקד הקרב מעל כוכב הלכת Ryloth שנמצא ב-Outer Rim Territories. לאחר מבט מהיר על Darth Maul מטיס את החללית שלו, הסרטון לוקח אותנו למתקן מחקר בכוכב הלכת הימי Kamino, המקום שבו החל הייצור של צבא המשובטים עבור הרפובליקה הגלקטית, ושם אנו רואים את Yoda טס בחללית שלו. 

מדובר במבט הראשון שיש לנו לקרבות החלל של Battlefront 2, ואנחנו אמורים לקבל עוד קטעי משחקיות באירוע של EA בתערוכת Gamescom 2017 שייחל מחר בשעה 19:00 שעון ישראל.

Star Wars: Battlefront 2 יושק ב-17 לנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י