הרשמה

הטרייד הענק שסיבך את NBA 2K18

המעבר של קיירי אירווינג לבוסטון סיבך את NBA 2K18

למרות שהמעבר הזה היה באוויר כבר שבועות, עדיין 2K נתפסה לא מוכנה

בין אם אתם מתעניינים בכדורסל או לא, בוודאי שמעתם על הטרייד הענק ב-NBA ביממה האחרונה - כוכב קליבלנד קבאלירס, קיירי אירווינג (Kyrie Irving) עבר לבוסטון סלטיקס בטרייד שכלל את השחקן אייזיאה תומאס (Isaiah Thomas) שעשה את הדרך ההפוכה ביחד עם עוד מספר שחקנים, כך דווח באתר ESPN. על פי אותו מקור, מסתבר שאירווינג ביקש לעבור לאחר שלא היה מרוצה משיתוף הפעולה שלו עם כוכב הקבוצה, לברון ג'יימס.

אם תהיתם כיצד כל זה מתקשר לגיימינג, אז מסתבר שמשחק הכדורסל המפורסם NBA 2K18, שעתיד להגיע בחודש הבא, משתמש בקיירי אירווינג כעטיפה של המשחק, ובגלל המעבר המאוחר שלו לבוסטון, המשחק נמצא כרגע במצב מוזר שבו ישנה סכנה שעטיפת המשחק תהיה לא מעודכנת והשחקן עדיין יהיה לבוש במדי קליבלנד קבאלירס. התגובה הראשונה של 2K למעבר הייתה בטוויטר בציוץ מחדש של אותו פרסום שאירווינג יופיע על העטיפה של המשחק, והתגובה הייתה פשוט "אופס".

ראוי לציין שבקנדה העטיפה של המשחק תהיה שונה מאחר ושם שחקן מטורונטו ראפטורס יופיע על העטיפה. בכל מקרה, סביר להניח ש-2K יצליחו לתקן זאת עד להשקת המשחק. אם לא, זה בהחלט יהיה קטע משעשע למדי, בעיקר בגלל העובדה שמשחק הליגה הראשון של בוסטון יהיה נגד קליבלנד.

אגב, בציוץ הבא תוכלו לראות כיצד אירווינג יכול להיראות עם מדי בוסטון.

NBA 2K18 יושק ב-19 לספטמבר עבור PS4, PS3, Switch, Xbox 360 ול-Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:10 23.08.2017 | רן רביד רן רביד

    גדול. נראה לי שמקרה דומה קרה גם לקונאמי אחרי שניימאר, שמופיע על עטיפת PES18 במדי ברצלונה, עבר לאחרונה ל-PSG. באמת אופס...

  2. 2

       | פורסם ע"י