הרשמה

מיקרוסופט מפסיקה לייצר את ה-Xbox One המקורי

מיקרוסופט מסיימת את ייצור הקונסולה מ-2013 לטובת הקונסולות החדשות

מיקרוסופט מצפה שה-Xbox One S תהיה הקונסולה הנמכרת ביותר שלה

מיקרוסופט מודיעה באופן רשמי שהיא הפסיקה את הייצור של קונסולת ה-Xbox One המקורית. דובר החברה אמר לאתר Glixel שהחברה הפסיקה לייצר את המודל המקורי של ה-Xbox One בקיץ שעבר לאחר ההכרזה של ה-Xbox One S.

"כמהלך אופייני בתעשיית הקונסולות, הפסקנו את הייצור של ה-Xbox One המקורי כאשר הכרזו על ה-Xbox One S", אמר הדובר.

הדיווח הראשוני אודות הפסקת הייצור של ה-Xbox One הגיע מאתר Kotaku UK, וגם באתר של מיקרוסופט כבר לא תוכלו למצוא את ה-Xbox One המקורי, אלא רק את הקונסולות החדשות - Xbox One S ו-Xbox One X. לעת עתה, בכל מקרה תוכלו לרכוש את ה-Xbox One בחנויות הקרובות לביתכם, אבל זה כמובן לזמן מוגבל מאחר והמכשיר כבר לא מיוצר.

ה-Xbox One הושק ב-22 לנובמבר, שנת 2013 במחיר של 500 דולר בזמנו. כל יחידה הגיעה עם מצלמת Kinect, שתרמה לכך שהמחיר היה גבוה ממחיר של ה-PS4 בכ-100 דולר. מיקרוסופט החליטה לאחר מכן להסיר את הקינקט, מה שהוריד את המחיר של הקונסולה למחיר של ה-PS4.

קונסולת ה-Xbox One S הושקה באוגוסט 2016, והיא כללה תמיכה בטכנולוגיית HDR ו-4K וכמובן ספק כוח מובנה. מספר חודשים לאחר מכן מיקרוסופט הכריזה על קונסולת ה-Xbox One X העוצמתית שתגיע בחודש נובמבר וכבר שוברת שיאי מכירות למרות התלונות על המחיר הגבוה, שעומד על 500 דולר בארצות הברית. מיקרוסופט עדיין מאמינה שה-One S תמשיך להיות הקונסולה הנמכרת ביותר שלה בעיקר בגלל המחיר, במהלך תקופת החגים ולאחריה.

קונסולת ה-Xbox One X תושק ב-7 לנובמבר והיא כוללת חומרה חדשה ועוצמתית שתאפשר הרצה של משחקים ברזולוציית 4K, דבר שלא יחייב אתכם לרוץ ולרכוש טלויזיית 4K ייעודית, אלא אפשר גם להסתפק במסך 1080p רגיל ועדיין להנות מגראפיקה מדהימה. חשוב להדגיש שלא כל המשחקים יתמכו ב-4K, אבל הרשימה הולכת וגדלה וכרגע יש כבר מעבר ל-110 משחקים תומכים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י