הרשמה

לשפר את Crysis

משחק הפעולה מבית Crytek ידוע ככבד במיוחד ובעל דרישות מערכת לא הגיוניות בעליל. זו אחת הסיבות המרכזיות, לצד פיראטיות, שמנעו ממנו להצליח במכירות, והובילו את המפתחים ליצור את משחק ההמשך החדש, Crysis Warhead.

קראו עוד: עצומה המבקשת מ- Crytek להמשיך ולתמוך בשחקני המחשב למרות הפיראטיות.

Warhead יתרחש במקביל למשחק הראשון ויספר על עלילותיו של Psycho, חבר בצוות חיילי העל שהתחיל יחדיו את המשחק הראשון, ואת עלילותיו בצדו השני של האי. מלבד העלילה הנמפרדת, המשחק החדש מבטיח כל מיני שיפורים ושפצורים קטנים, שלמען האמת היו יכולים להכנס לטלאי מורחב ולא ממש דרוש בשבילם משחק חדש.

מזל, אם כך, שלפי חנויות אמזון ה- Gamestop, המשחק החדש יימכר במחיר של 30$ - כלומר, פחות מ- 100 שקלים, כראוי לחבילת הרחבה.

צפו בסרטון הראשון מתוך Crysis Warhead.

יש לכם Crysis? ככה תוציאו ממנו יותר ביצועים

אחת ההבטחות המרכזיות של Crysis Warhead הוא שיפורים למנוע הגרפי שיאפשרו לו לרוץ היטב גם על מחשבים שאינם מחשבי-על במחיר מטורף. אם אין לכם סבלנות לחכות עד ש- Warhead ייצא לחנויות, כלי שפותח על ידי חובבי המשחק המקורי מאפשר לכם לשלוט על כל מאפייני הגרפיקה, וכולל הגדרות מותאמות מראש למגוון של מפרטי חומרה. מי שכבר ניסה את הכלי טוען שהוא מאפשר להריץ את Crysis ביעילות גבוהה בהרבה מההגדרות הבסיסיות שמגיעות עם המשחק. שווה לנסות, לא?

את כלי שיפור הגרפיקה ל- Crysis אתם יכולים להוריד מכאן. הוראות והסברים מפורטים ניתן למצוא בת'רד הרשמי הדן בתוכנה. תמונות המציגות את היכולות של הכלי ומבחני ביצועים ניתן למצוא כאן.

עוד ב- Vgames:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:29 09.07.2008 | han han

    חבילת הרחבה או משחק בפניי עצמו?

    אני צריך את Crysis המקורי בשביל לשחק ב-Warhead?

  2. 2

    20:15 09.07.2008 | badbadman badbadman

    הוא יוצא ל-360?

  3. 3

    01:50 10.07.2008 | Raver Raver

    בחו"ל - 30$, בישראל - 200 שקל

  4. 4

    15:45 10.07.2008 | Ravid Ravid

    ל-1

    אני מאמין שלא.

    אני גם מקווה שהוא יהיה קצת יותר ארוך מ4 שעות ברמה הכי קשה..

  5. 5

       | פורסם ע"י