הרשמה

מפתח לשעבר ב-Naughty Dog טוען שהוטרד מינית במהלך העבודה בחברה

Someone's been Naughty...

המפתח ביקש להתלונן על המקרה בפני הנציבות של PlayStation, אך שם טענותיו נפלו על אזניים ערלות

בזמן האחרון, צפות לפני השטח לא מעט שערוריות מין בתעשיות הטלוויזיה והקולנוע ועכשיו, גם תעשיית משחקי הוידאו מצטרפת לרשימה המפוקפקת. מפתח לשעבר ב-Naughty Dog בשם דיוויד באלארד (David Ballard) צייץ סדרת תגובות שמתארות את ההטרדה המינית שעבר לטענתו.

באלארד טוען שלקראת סוף שנת 2015, הוא הוטרד מינית על ידי מפתח בכיר בחברה. הוא ביקש להתלונן על המקרה בפני הנציבות של PlayStation (שחברת Naughty Dog נמצאת בבעלותה), אך שם טענותיו נפלו על אזניים ערלות. לאחר זמן קצר, פוטר באלארד מעבודתו.

בניסיון להשתיק את באלארד, הציעה לו סוני 20,000 דולר אם יסכים לחתום על מכתב התפטרות מרצון ולא ישתף איש בפרטי המקרה. באלארד לא חתם על המכתב, אך בחר לשתוק ושמר את המידע לעצמו במשך השנה וחצי האחרונה.

להלן מכתבו הרשמי של דיוויד באלארד עם פרטי המקרה:

לקראת סוף 2015, הוטרדתי מינית במהלך עבודתי ב- Naughty Dog על ידי ראש צוות. סביבת העבודה שלי הפכה למאוד לא נעימה לאחר המקרה. בפברואר 2016, חוויתי התמוטטות נפשית ועירבתי בעניין את מטה PlayStation. כשסיפרתי להם על המקרה, הם בחרו לסיים את השיח עמי ופיטרו אותי למחרת. הסיבה לכך, לטענתם, היא שהחברה צועדת לכיוון אחר והתפקיד שלי לא נחוץ יותר. הם ניסו להשתיק אותי בכך שהציעו לי 20,000 דולר אם אחתום על מכתב התפטרות ואשמור על שתיקה. סירבתי לחתום.

מאז, אני מובטל כבר 17 חודשים. במהלך ראיונות, כששואלים אותי מדוע עזבתי את Naughty Dog, אני מתבייש לספר את האמת ולרדת לשורש הבעיה. קשה לי לספר בפומבי על כך שהוטרדתי מינית.

אני מוציא את הפרטים האלה עכשיו לאור סדרת מקרי ההטרדות המיניות בתעשיות הטלוויזיה והקולנוע. האומץ של המתלוננים/ות לחשוף את המקרים שלהם מול כל העולם נותן לי כוח לחשוף גם את המקרה שלי. זה הדבר הקשה ביותר שאי פעם עשיתי. לא אתן לאף אחד לפגוע באהבה שלי לתעשיית משחקי המחשב, תשוקותיי או חיי.

Naughty Dog פרסמה בתגובה את הפוסט הבא בבלוג שלה:

לאחרונה, קראנו במדיה החברתית שעובד לשעבר בחברה, דייב באלארד, טוען שהוטרד מינית בזמן עבודתו ב-Naughty Dog. לא מצאנו כל עדות לכך שמר באלארד מסר האשמות כלשהן בדבר הטרדה מינית בדרך כלשהי, לא ב-Naughty Dog ולא ב-Sony Interactive Entertainment. אין מקום להטרדות מיניות או להפרה אחרת של תקנון האתיות בדרך כלשהי בשתי החברות. לקחנו ואנו לוקחים תמיד ברצינות את תלונות העובדים שלנו ואנו מעריכים באופן שווה כל אדם שעובד ב-Naughty Dog וב-Sony Interactive Entertainment. חשוב לנו מאוד לשמור על סביבת עבודה בטוחה ופרודוקטיבית שתאפשר לכולנו לחלוק את תשוקתנו הגדולה ליצירת משחקים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י