הרשמה

בכירה ב-Xbox מגיבה לתלונות על כמות המשחקים הבלעדיים הנמוכה של הקונסולה

האם יש לנו למה לצפות, או שמא הבכירה טומנת את ראשה בחול?

המשחק PUBG, שמגיע בקרוב מאוד ל-Xbox One צפוי להגדיל את נתח השוק שלה

מנכ"לית Xbox Studios, שאנון לופטיס (Shannon Loftis), מספרת שהיא "מעט מבולבלת" לנוכח הטענות שכמות המשחקים הבלעדיים של ה-Xbox One לקראת תקופת החגים היא קטנה וחלשה. לופטיס סיפרה שלמיקרוסופט יש "ליין-אפ ממש טוב" של משחקים בלעדיים השנה. היא הזכירה כותרים כמו PUBG, שיושק עבור ה-Xbox One לפני כל קונסולה אחרת, לצד כותרים אחרים כמו Forza Motorsport 7, Super Lucky's Tale ו-Cuphead. במשחקים האלה ניתן לשחק רק על גבי Xbox One או מחשב.

"באשר למשחקים בלעדיים, הגיעה לאוזניי שמועה כזו ואני מעט מבולבלת מכיוון שיש לנו ליין-אפ ממש טוב לתקופת החגים הזו," סיפרה לופטיס. "יש לנו את המשחק הכי פופולרי בעולם, PlayerUnknown's Battlegrounds, ה-Xbox תהיה הקונסולה היחידה שעליה ניתן יהיה לשחק במשחק הזה. יש לנו גם את Forza Motorsport 7, שממציא מחדש בכל שנה את ז'אנר המירוצים יותר מכל משחק אחר בתעשייה."

לופטיס הזכירה שמשחקים בלעדיים אחרים שכבר הושקו עבור קונסולת ה-Xbox One יקבלו עדכונים עבור ה-Xbox One X, ביניהם: Halo 5, Halo: The Master Chief Collection, Halo Wars 2, Dead Rising 4, Forza Horizion 3 ו-Gears of War 4.

במבט אל 2018, המשחקים הבלעדיים הבולטים של מיקרוסופט עבור ה-Xbox One כוללים את Sea of Thieves, Crackdown 3, ו-State of Decay 2. "אני חושב שהם ממש טובים, הם כוללים בתוכם כמות אדירה של כיף וחוויה עבור כולם," אמרה לופטיס. Crackdown 3 תוכנן לצאת השנה, אך נדחה ל-2018.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י