הרשמה

מנכ"ל EA מתייחס לתופעת ה-Loot Crates והמיקרו-טרנזקציות

"איזון והוגנות חשובים מאוד בקהילה שלנו"

לדברי המנכ"ל, EA מרגישה טוב מאוד בנוגע להצעת הערך של Battlefront 2, שכוללת גם מיקרו-טרנזקציות שיפצו על המחסור ב- Season Pass.

אחת הביקורות שחזרה על עצמה לא מעט פעמים בהקשר לבטא של Star Wars Battlefront 2 היא ההתבססות של המשחק על Loot Crates. אנשים רבים הביעו דאגה מהקלות הרבה שבה ניתן לעלות רמות במשחק, להתחזק ולקבל יתרון עצום בשדה הקרב בתמורה לסכום כסף. EA הגיבה במהירות לביקורת וחשפה כיצד היא מתכוונת למנוע מ-Star Wars Battlefront 2 להפוך לחווית "שלם-כדי- לנצח."

מנכ"ל EA, אנדרו וילסון (Andrew Wilson), טוען שהביקורת הכללית סביב המשחק בכל ההיבטים (קמפיין, מולטיפלייר ועוד) היא "מאוד, מאוד חיובית." אנשים רבים הביעו ביקורת כלפי ה-Loot Crates, אך וילסון הדגיש ש-EA מקשיבה לביקורות ותדאג לווסת את החוויה ככל שצריך, על מנת לוודא שהאיזון בשדה הקרב יישמר.

השינוי הגדול של המשחק בהשוואה ל-Battlefront מ-2015 הוא שמשחק ההמשך יכלול הרבה יותר תוכן (פי 3, לטענת EA), אשר לא יהיה "נעול" מאחורי Season Pass. למעשה כל ההרחבות של Battlefront 2 יהיו חינמיות. וילסון אמר ש-EA מרגישה טוב מאוד בנוגע להצעת הערך של Battlefront 2, שכוללת גם מיקרו-טרנזקציות שיפצו על המחסור ב-Season Pass.

במקום Season Pass, המשחק ירוויח כסף נוסף מ"אירועים מיוחדים". אחת הדוגמאות לכך הוא תוכן שיהיה קשור בהשקת הסרט Star Wars: The Last Jedi. התוכן יהיה זמין בסמוך להשקת הסרט. וילסון ציין שכמעט כל סוג של ציוד שניתן לקנות בכסף אמיתי, ניתן להרוויח לאורך המשחק, כך שלמעשה, מיקרו-טרנזקציות בעצם מקצרות זמן ההתקדמות עבור השחקנים המשלמים.

וילסון ציין ש-EA משתדלת להימנע ממצבי "שלם-כדי-לנצח". "איזון והוגנות חשובים מאוד בקהילה שלנו. אלה הן אמות הסף שסביבן בונה DICE את המשחקים שלה". לדבריו, מיקרו-טרנזקציות הן אחת הדרכים של השחקנים "להעשיר ולהרחיב" את החוויה שלהם מ-Battlefront 2, אך הם לא חייבים לשלם על מנת להנות מהמשחק. "הכפלנו את תוכן הליבה של המשחק פי 3, התוכן הנוסף שפעם היה סגור מאחורי Season Pass הוא מעכשיו חינמי עבור כל המשתמשים".

Star Wars Battlefront 2 יושק ב-17 בנובמבר עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י