הרשמה

משחקי חודש נובמבר של PlayStation Plus נחשפו ויהיו זמינים להורדה בקרוב

אז מה מצפה לנו החודש?

החודש, יזכו השחקנים להוריד משחק נוסף בחינם עבור קסדת המציאות המדומה: Until Dawn: A Rush of Blood

בשבוע שעבר חשפה סוני את המשחקים החינמיים שלה לחודש נובמבר במסגרת שירות ה-PlayStation Plus. החודש, התעכבה סוני עם ההכרזה, אך בסופו של דבר, המשחקים נחשפו ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי הקרוב, 7.11.17. הנה המשחקים החינמיים של החודש:

עבור ה-PS4, יקבלו השחקנים את משחק האסטרטגיה Worms Battlegrounds ואת משחק הפלטפורמה Bound. החודש תציין סוני שנה להשקת ה-PSVR וכבונוס, יזכו השחקנים להוריד משחק נוסף בחינם עבור קסדת המציאות המדומה: Until Dawn: A Rush of Blood. משחק זה יהיה זמין להורדה עד 2.1.18.

עבור ה-PS3, יקבלו השחקנים את R-Type Dimensions ואת Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic. בעלי קונסולת ה-PS Vita יקבלו את Broken Sword 5: The Serpent's Curse ואת Dungeon Punks.

כאמור, כל המשחקים האלו יהיו זמינים להורדה בחינם למנויי ה-PlayStation Plus ביום שלישי הקרוב, 7 בנובמבר ועד ל-5 בדצמבר. כמובן שאם עוד לא הספקתם להוריד את משחקי חודש אוקטובר המצוינים, זה הזמן.

מה אתם חושבים על משחקי החודש של PlayStation Plus? שתפו אותנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:46 05.11.2017 | MacGyver MacGyver

    למרות שאף אחד לא יאהב את המשחקים האלה, אני חושב שסוני צריכים מעט הפסקה כי הם נתנו לנו מלא משחקי AAA בזמן האחרון והם צריכים קצת זמן בשביל למצוא משחקים שבאמת נאהב, אחרי הכל אי אפשר להרוויח כסף ממשחק שנתת מתנה.

  2. 2

    10:09 07.11.2017 | Maorborn Maorborn

    האמת שרק Worms Battlegrounds עניין אותי מכל זה

  3. 3

       | פורסם ע"י