הרשמה

נחשפו משחקי PlayStation Plus לחודש דצמבר

המוות של שנת 2017 מגיע

משתמשים אירופאיים יקבלו משחק אחד יותר מהאחרים החודש

המשחקים החינמיים של חודש דצמבר למנויי שירות ה-PS Plus נחשפו. ששת המשחקים שהוכרזו מחולקים יפה בין משחקי PS4, PS Vita ו-PS3 ויהיו זמינים החל מה-5 בדצמבר.

המשחק המרכזי של החודש הוא Darksiders II: Deathinitive Edition, הגרסה המחודשת של משחק האקשן-הרפתקה הנהדר של THQ משנת 2012. הגרסה הזו כוללת את כל התוכן וההרחבות הניתנות להורדה ומביאה איתה שיפורים גרפיים שמתאימים לקונסולות מהדור החדש. משחק ה-VR Until Dawn: Rush of Blood חוזר שוב לכל אלו שלא הצליחו לקנות אותו בפעמים הקודמות שהוא הופיע ברשימת משחקי החודש של PSPlus.

אם אתם דווקא בקטע היותר משפחתי וידידותי לילדים, גם המשחק Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends מוצע להורדה בחינם עבור ה-PS4. המשחק שהוא סוג של חיקוי של Super Smash Bros יכלול את הדמויות האהובות מהסרטים כשהן נלחמות אחת בשנייה ותומכת בעד ארבעה שחקנים בו זמנית. חובבי ז'אנר ה-Metroidvania יקבלו את Forma8 ועם האפשרות לשחק בו גם על ה-Vita וגם על ה-PS4, שחקני ה-Vita גם יקבלו את Wanted Corp, משחק היריות האיזומטרי משנת 2011 ואם יש לכם משתמש אירופאי גם המשחק That's You חוזר ותוכלו להוריד אותו בחינם ל-PS4.

אלו מכם שעוד לא שדרגו מה-PS3 יזכו לשני משחקים בדמות XBlade: Lost Memories ו-Syberia Collection שיכלול את שני משחקי ההרפתקאות בסדרת משחקי Syberia.

חשוב לציין גם את הבטא האקסקלוסיבית של Monster Hunter World שמגיעה למנויי PSPlus, אני מתכוון לבדוק אותה בעצמי כך שאשמח לשמוע מי מכם יצטרף אליי בציד של מפלצות ענקיות בין ה-9 ל-12 בדצמבר ומה אתם חושבים על שאר המשחקים שהוכרזו לחודש דצמבר.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י