הרשמה

הכירו את מערכת ה-Divisions החדשה ב- Call of Duty: WW2

למגפיו של איזה חייל תבחרו להיכנס?

מערכת ה-Divisions מוסיפה שכבה נוספת ליצירה והתאמה אישית של ה-Class שלכם ונותנת לחייל שלכם למלא תפקידים נוספים בקרב

Call of Duty: WW2 הושק סוף סוף ביום שישי האחרון ונחת עלינו כמו פצצות האטום על הירושימה ונגסאקי. לצד השיפורים הרבים שכולל המשחק החדש בסדרה, שמה חברת Sledgehammer דגש על מערכת ה- Classes שלה: Divisions.

מערכת ה-Divisions מוסיפה שכבה נוספת ליצירה והתאמה אישית של ה-Class שלכם ונותנת לחייל שלכם למלא תפקידים נוספים בקרב. כל החיילים בכל הדיוויזיות יכולים להשתמש בכל סוגי כלי הנשק, אבל לכל אחד מהם יש את הנשק ה"אהוב" עליו, שבו הוא מומחה ויגיע איתו לביצועים טובים יותר.

הסרטון הבא מסביר בצורה הטובה ביותר את המערכת החדשה, אבל סיכמנו אותו למטה בנקודות לנוחיותכם:

5 הדיוויזיות הן: Infantry, Expeditionary, Mountain, Airborne ו-Armoured ולכל אחת מהן היתרונות הייחודיים שלה:

Infantry - מסתדרים היטב עם כל סוגי הנשקים, אבל אם תבחרו לתת להם להשתמש ברובה "ארוך" (Rifle), תקבלו כידון שיאפשר לכם לבצע Melee Kills מהירים יותר. ככל שתעלו רמות עם הדיוויזיה הזו, תקבלו יותר תוספים לנשק, כמות תחמושת גבוהה יותר ותזוזו מהר יותר בזמן שאתם מכוונים.

Expeditionary - מיועדים לטווח קרוב ומצוידים בשוטגאנים עם קליעים מתפוצצים. הם יכולים להשתמש בתוסף נוסף לנשק ולהשתמש בו יותר באפקטיביות.

Mountain - דיוויזיית הצלפים. מומחים בהסוואה עד כדי כך שגם הנשקים המיוחדים של האויב לא מסוגלים לגלות אותם. ככל שהם עולים יותר רמות, הם מסוגלים לרוץ יותר בשקט.

Airborne - מתבססים על מהירות והסוואה. ככל שהם עולים יותר רמות, הם יקבלו משתיק קול עבור נשקי SMG, ירוצו מהר יותר ולמרחקים גדולים יותר ויטפסו מהר יותר מעל מכשולים.

Armoured - מקבלים דורגלים עבור מקלעים כבדים, חסינים נגד הלם קרב וציוד טקטי, סופגים פחות נזק משריפות ופיצוצים.

Call of Duty: WW2 זמין עבור הקונסולות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י