הרשמה

נינטנדו מתכננת לייצר 25-30 מיליון קונסולות Switch ב-2018

בשנה הבאה יהיה יותר קל להשיג Nintendo Switch

נינטנדו החליטה להיענות לביקוש הרב עם תוכנית ייצור ענקית לשנה הבאה

לאחר ההשקה בחודש מרץ האחרון, קונסולת ה-Switch של נינטנדו הפכה לסיפור הצלחה גדול, במיוחד לאחר הכשלון היחסי של נינטנדו עם ה-Wii U. ה-Switch הצליח לענות על כל הציפיות ולאט לאט הפך לאחת הקונסולות המבוקשות ביותר.

אבל כמו שאנחנו מכירים את נינטנדו, גם כחצי שנה לאחר ההשקה, זאת עדיין משימה לא פשוטה להשיג קונסולת Switch באזורים מסוימים בעולם. ובזמן שיש משחקים כמו Super Mario Odyssey ו-Rocket League שאמור להגיע בקרוב, הביקוש לקונסולה רק הולך וגדל, בטח לקראת הכריסמס הקרב ובא. אז למרות שנינטנדו לא הצליחה לייצב את קצב הייצור של הקונסולה השנה, שנה הבאה אמורה להיות שונה לגמרי.

בכתבה שפורסמה באתר CNET, נינטנדו סוף סוף החליטה להיענות לביקוש הרב והיא הכריזה על תוכניות לייצור של כ-25 מיליון קונסולות Switch ב-2018. לזכות נינטנדו יאמר שככל הנראה גם הם לא צפו הצלחה כה רבה של ה-Switch לאחר הכישלון היחסי של ה-Wii U, לכן הם מכריזים על תוכניות כבר עכשיו לקראת השנה הבאה. על מנת לתאר לכם יותר בבירור את ההצלחה של ה-Switch לעומת ה-Wii U, אז הקונסולה החדשה מכרה בחצי שנה יותר ממה שהקונסולה הישנה מכרה במשך כל שארית חייה.

האם גם אתם נתקלתם בקשיים ברכישת קונסולת Nintendo Switch?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י