הרשמה

דמותו של הלבוי זמינה למשחק ב-Injustice 2

וזה כולל את האקדח ואת היד המסיבית שלו

שחקנים שרכשו את החבילה את אחת המהדורות המיוחדות של המשחק יכולים להוריד את הדמות כבר מעכשיו. בשבוע הבא, ניתן יהיה לרכוש אותו בנפרד

עבר זמן רב מאז שהלבוי הופיע בכותרות - אחרי הכל, חדשות הקומיקס התמקדו בעיקר בדמויותיהם היותר מוכרות של Marvel ו-DC בשנים האחרונות. אולם, דמותו של הלבוי חוזרת להיות רלוונטית עבור קהל מעריצים מסוים, שכן הוא זמין כבר מעכשיו למשחק ב-Injustice 2.

הדמות של הלבוי ב-Injustice 2 כוללת את אוסף התכונות החיצוניות שהיינו מצפים ממנו להפגין, החל מהעיניים הצהובות ועד לאקדח ה-Revolver וידו הענקית. ככל הנראה, הייתם מצפים שדמותו של הלבוי תתמקד בעיקר בכוח, אך מסתבר שהוא גם די זריז וקל רגליים.

הלבוי הוא הדמות האחרונה של חבילת הלוחמים השניה של Injustice 2. שחקנים שרכשו את חבילת הלוחמים השניה או את אחת המהדורות המיוחדות של המשחק יכולים להוריד את הדמות כבר מעכשיו. בשבוע הבא, ניתן יהיה לרכוש אותו בנפרד.

המפתחת, Netherealm, עובדת כרגע על חבילת הלוחמים השלישית, שכוללת כמה דמויות מסקרנות ביותר. לצד, דמויותיהם המעניינות של Atom ו-Enchantress, החבילה תכלול גם את דמויותיהם של צבי הנינג'ה! Atom יהיה זמין עבור רוכשי ה-Season Pass החל מ-12 בדצמבר. תאריכי ההשקה של שאר הדמויות טרם נחשפו.

Injustice 2 זמין מעכשיו גם עבור המחשב. כל שאר הדמויות מחבילות ההרחבה 1 ו-2 (למעט הלבוי) זמינות גם בגרסה זו. דמיות אלה כוללות את: Red Hood, Sub Zero, Starfire, Black Manta ו-Raiden.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י