הרשמה

בכיר ב-PlayStation מספר למה חיכו זמן רב כדי להכריז על משחקה החדש של SP

הבכיר מודה שסוני הכריזה בעבר על משחקיה מוקדם מדי. מאז, הפיקה החברה לקחים

ישנם כאלה שפירשו את השתיקה של SP כסימן לכך שמשהו לא כשורה באולפן, אך זה לא המצב

המשחק Ghost of Tsushima, הכותר החדש של האולפן Sucker Punch (שהביא לנו את InFamous), הוכרז ברעש גדול בכנס המשחקים בפריס לפני חודש. ההכרזה הגדולה הגיעה אחרי שהאולפן שמר על שקט תעשייתי לאחר השקת הכותר האחרון שלו מ-2014, Infamous First Light. ישנם כאלה שפירשו את השתיקה של SP כסימן לכך שמשהו לא כשורה באולפן, אך זה לא המצב. כעת, מייקל דני (Michael Denny), משנה בכיר לנשיא אולפני PlayStation העולמית, מספר שהחברה נמנעה בכוונה מלהכריז על המשחק החדש.

דני הודה שבעבר, בחרה סוני להכריז בשלב מוקדם מדי על משחקים. שלב הפיתוח הוא משתנה ודינאמי, הכולל שינויים רבים במערכות ובתכונותיהן. החשש הוא שההבדלים בין התוצר שהוכרז מוקדם מדי לבין התוצר הסופי יהיו גדולים מדי, דבר שעלול להוביל להתפוצץ בפניה של החברה המפתחת. SP חיכו לעיתוי הנכון כדי לספר לעולם על המשחק החדש שלה.

"בעבר, הכרזנו על משחקים מוקדם מדי. הפרויקט של SP נהדר, הם תמיד רצו לעבוד על משהו כזה והם עובדים עליו כבר הרבה מאוד זמן. אני חושב שהכרזנו עליו בזמן המתאים. בשלב הזה, יש למשחק גרסה ראשונית שניתן לשחק בה".

בהתבסס על טריילר ההכרזה של Ghost of Tsushima, אנו יודעים כי מדובר במשחק עולם-פתוח שמתרחש בזמן הפלישה המונגולית ליפן. המשחק צפוי לגולל את סיפורו של סמוראי בודד שהופך למתנקש נקמני.

Ghost of Tsushima יגיע ל-PlayStation 4. מלבד זאת, לא הוכרזו פרטים נוספים. מדובר על התוצר הראשון של SP מזה 8 שנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י