הרשמה

טריילר חדש וקריפי הוצג עבור Death Stranding

ברצינות, מה הולך עם המשחק הזה?

"אין שום דבר שהולך לעמוד בדרכנו" אמר נורמן רידוס השחקן הראשי במשחק

בטריילר ארוך (סרטון של 8 דקות) הוצג עוד מידע לגבי המשחק המסקרן מאוד של הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima), אחד מהיוצרים המוערכים והנהדרים בתעשיית הגיימינג והאחראי על סדרת משחקי Metal Gear Solid המצוינת. הפרויקט המצופה שלו, Death Stranding, נראה מאוד מסקרן אבל השאיר אותנו תמיד עם המון שאלות לגבי מה הסיפור של המשחק, מה תפקידן של הדמויות השונות ומה לעזאזל קורה בעולם הזה.

הטריילר מציג לנו את נורמן רידוס (Norman Reedus, המתים המהלכים) הולך עם עוד שני אנשים אחרים בחליפות רובוטיות עם מכשיר שמזכיר טיפה את ה-Ghosts מ-Destiny דרך שדה מלא בגופות. לאחר כמה זמן חומר שחור מתחיל להקיף אותם כשדמות מסתורית אחרת מסמנת להם לברוח. הדמות ללא השם מוסרת לרידוס (שנקרא סאם במשחק) מיכל עם תינוק כמו שראינו כבר בטריילרים קודמים ולבסוף גם נאכלת על ידי ענק עצום ושחור.

לאחר קטע טריפי במיוחד במים, סאם מתעורר ומוצא את עצמו מול מכתש עצום שמסביבו יש את חמשת הדמויות המרחפות המסתוריות מהטריילר הראשון של המשחק. לאחר שהטריילר הסתיים, קוג'ימה ורידוס עלו לבמה ודיברו על המשחק ותהליך העבודה עליו. לפני שהם הלכו, רידוס סיים את האירוע בכך שאמר שהפעם "אין שום דבר שהולך לעמוד בדרכנו", כמעין עקיצה לחברת Konami שביטלה את הפרויקט האחרון שרידוס השתתף בו, Silent Hills.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י