הרשמה

סוני מתחייבים למשחקי סינגלפלייר "זה דבר שאנחנו יודעים לעשות היטב"

בשורה לחובבי המשחקים העלילתיים

"יש לנו המון מסירות ואהבה למשחקים מונעי סיפור ונארטיב, או למה שאפשר להתייחס אליו כאל משחקי סינגל פלייר... זה דבר שאנחנו יודעים לעשות היטב", אמר מנכ"ל סוני.

במהלך כנס PlayStation Experience שהתקיים אתמול, הביע מנכ"ל סוני שון ליידן (Shawn Layden), מחויבות למשחקי סינגל-פלייר, על רקע ההצלחה המסחרית של המשחקים האחרונים של המפיצה ובעלת הקונסולה הפופולרית.

"יש לנו המון מסירות ואהבה למשחקים מונעי סיפור ונארטיב, או למה שאפשר להתייחס אליו כאל משחקי סינגל פלייר... זה דבר שאנחנו יודעים לעשות היטב", אמר ליידן.

בהמשך הגיב ליידן לאופנה הנוכחית בתעשייה לראות משחקים כשירות, ולמכור אותם כמוצר בסיסי אליו מתווספים חבילות הרחבה מרובות או רכישות שונות שניתן לעשות בכסף אמיתי: "אני לא רוצה ללכת לאף אחד מהצוותים שלי ולהגיד 'קראתי באיזה מגזין שיש דבר כזה משחקים כשירות, תעשו לי אחד כזה."

בשנים האחרונות, עם עליית (ונפילת) משחקי יריות מגוף ראשון נרשמה חוסר התלהבות מסוג המשחקים המבוססים על שחקן יחיד, וניתן דגש רב יותר למולטיפלייר- אם בגלל דרישה מצד השחקנים ואם בגלל אורך החיים הגדול משמעותית של משחקים שמשלבים בתוכם מצב מרובה שחקנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י