הרשמה

תחרויות לכבוד חגיגות השנתיים

הגיע הזמן לחגוג את יום ההולדת! בליזארד אירופה עורכת זוג תחרויות, אך לצערנו, כאזרחי מדינת ישראל לא נוכל להשתתף... לפחות אנחנו לא לבד, רוב מדינות אירופה לא יכולות לקחת חלק בתחרויות.

תחרות ההיסטוריה של Warcraft

המיתולוגיה של Warcraft עשירה מאוד בפרטים. עד כדי כך, שרק מעטים מכירים את כל הדמויות וזוכרים את כל האירועים, ואתרים שלמים קמו רק בשביל לאגור את כל המידע. המומחים המדופלמים מוזמנים לענות על חמש שאלות ולהצטרף להגרלה שבסופה יזכה אחד מהם במחשב אישי Alienware במתנה.

אם אתם סקרנים לבחון את עצמכם, לחצו כאן לעמוד השאלות. (לא בדיוק שיא הקושי)

תחרות ה-Wallpaper

לא רק הידענים יכולים להתחרות, גם המעצבים מוזמנים. תושבי אירופה מוזמנים לעצב רקע חדש לשולחן העבודה בהשראת הנושא "שנתיים ל-WoW", והפרס לזוכה הוא מחשב אישי Alienware או GeForce 8800 GTX - לא רע בכלל. מי שיצליח לעמוד בסטנדרט של ה-wallpaper הרשמיים של בליזארד, אין ספק שמגיע לו לזכות בכזה פרס!

אם אתם סתם רוצים לעשות לעצמם רקע חדש לשולחן העבודה, אתם מוזמנים להוריד את העיצובים של הרקעים הרשמיים, כבסיס ליצירות משלכם.

הזוכים בתחרויות יוכרזו ב-9 למרץ, ונאחל לכל המשתתפים בהצלחה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:41 13.02.2007 | Flame of Udun Flame of Udun

    מוריד את הערכת רקעים הזו ^^

    נראה מה זה שווה.

  2. 2

    18:49 14.02.2007 | ShockWave ShockWave

    חבל..

    שהתחרות רק לאירופה בלבד, וגם שם כמה מדינות, החידון ממש לא מאתגר, אני קראתי את כל הספרים של וורקרפט (מומלץ) וגם שיחקתי בכל המישחקים ואני מאוד מתמצא אבל זה פשוט בדיחה.

  3. 3

       | פורסם ע"י