הרשמה

Warhammer Online: יש בעיות

ארבע ערים וארבעה מקצועות נחתכים ללא רחם ממשחק התפקידים ההמוני המבטיח והמתעכב, במטרה להצליח לסיים את הפיתוח בזמן.

Warhammer Online הוא אחד ממשחקי ה- MMORPG הכי שאפתניים ורציניים מבין אלו המנסים להתמודד מול World of Warcraft. אולי יותר מדי שאפתני: בסופ"ש האחרון פלט מארק ג'ייקובס בראיון לאתר Massively כי המשחק עומד לאבד חלקים חשובים ומרכזיים שתוכננו בו, והם לא יכללו בהשקה אלא יתווספו מאוחר יותר.

בין החלקים שנחתכו מצויות לא פחות מארבע מתוך שש ערי-הבירה המאסיביות של המשחק, כך שרק הערים של בני-האדם ושל בני הכאוס עומדות להופיע במשחק המלא עם יציאתו. ערי-הבירה ב- Warhammer Online הן חלק מהייחוד של המשחק, ועל פי רשמים מדובר באמת בערים הכי "חיות" והכי מפורטות בז'אנר, עם נגנים ברחובות, קרבות בבארים ושיכורים מתנודדים. באתר Massively מספרים שהם חששו מצעד כזה כשהם ביקרו בחברת הפיתוח Mythic לפני כחודש, מכיוון שהיה ברור שרוב הערים רחוקות מסיום.

עוד נחתכו מהמשחק ארבעה מקצועות, כל אחד מגזע אחר. כל המקצועות שנחתכו הם מקצועות קרב פנים-מול-פנים, ושניים מהם אמורים היו להיות מקצועות הטנק (הלוחם המאסיבי שסופג את מירב הנזק) של האימפריה ושל האלפים האפלים - מה שאומר שלשני הצדדים הללו תהיה בעיה לא קלה בקרבות בשלבים מתקדמים במשחק.

למרות הצעד הדרסטי, ג'ייקובס טוען בנחרצות כי ל- EA, מפיצת המשחק, אין שום קשר להחלטות שבוצעו באופן פנימי ב- Mythic. "אנחנו בכלל לא שאלנו אותם לגבי זה", אמר ג'ייקובס. למרות זאת, ברור לגמרי שהסיבה לקיצוץ היא הרצון לעמוד בדד-ליין של יציאת המשחק לקראת תקופת החגים בארה"ב.

האם יש עדיין סיכוי ל- Warhammer Online להצליח להתרומם מהקרקע? אני מקווה מאוד. אני עדיין שומר אמונים לחברת Mythic מאז Dark Age of Camelot המשובח.

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:40 29.07.2008 | DarkProphet DarkProphet

    תעשה את שיעורי הבית שלך לפני

    אתה לא רציני. אם היית קורא קצת היית מבין שהם בנו שיטה יותר חכמה ומתקדמת בשימוש שתי ערי בירה מרכזיות, אבל עדיין לכל גזע יש עיר 'בירה' משלו שהיא עיר מרכזית ועל מנת לפלוש לעיר בירה המרכזית של הצד הנגדי, אתה צריך לכבוש 2 מתוך 3 ערי ה'בירות' של כל גזע.

    לגבי הקלאסים, הם שינו קצת קאריר מאסטריס והוסיפו די הרבה סקילים ועוד המון תוכן. עדיף 20 קלאסים עם המון תוכן על 24 קלאסים עם פחות תוכן.

  2. 2

       | פורסם ע"י