הרשמה

מפתחת The Division רומזת על משחק המשך

למרות המחסור בעדכונים משמעותיים, המפתחת כבר רומזת על משחק המשך ל-The Division

למרות שזה עדיין לא רשמי, יוביסופט בטוח תשמח למשחק המשך הודות לרקורד המכירות של המשחק הראשון

שחקני המשחק The Division בוודאי שמו לב בחודשים האחרונים על היעדר עדכונים משמעותיים למשחק, וכפי הנראה המפתחת Massive Entertainment שמעה אותם ורק לאחרונה היא שיחררה את העדכון החינמי הגדול ביותר למשחק (עדיין ללא משימות עלילתיות חדשות), והיא כבר מתחילה לרמוז על משחק המשך.

בריאיון לאתר IGN, מנכ"ל החברה המפתחת דויד פולפלדט (David Polfeldt) אמר שהוא לא יכול לחכות שהעולם של The Division ימשיך מעבר למשחק הראשון. "אני חושב שזו סדרה נפלאה ויש המון סיפורים פוטנציאלים בה. יש הרבה דברים שלא מימשנו ב-The Division 1 שאנחנו מחכים לראות בהמשך הסדרה." שימו לב לשימוש בשם 'The Division 1'.

"אני בהחלט חושב שיש הרבה מקום להמשכיות מעבר להשארת The Division כמשחק אונליין", אבל מיד לאחר מכן אמר פולפלדט בחיוך שהוא לא יכול לדבר על הנושא יותר מדי כעת.

אין ספק שקיבלנו כאן רמז גדול לקיומו האפשרי של משחק המשך ל-The Division, ואנחנו יודעים שהמפיצה יוביסופט תאהב מאוד את הרעיון בגלל המכירות המצליחות של המשחק הראשון, אבל בגלל ששום דבר לא מאושר במאה אחוז נכון לעכשיו, יש להתייחס לכך בהתאם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    05:50 28.12.2017 | DankGilor DankGilor

    אני באמת לא מבין אותם, המשחק הקודם פיזית נבחר לאכזבה של השנה והיה גרוע וכולם הצטערו שקנו אותו למה הם חושבים לעצמם שהם יצאו כותר חדש וכולם ימהרו לקנות,

  2. 2

       | פורסם ע"י