הרשמה

סימן חיים ראשון של Cyberpunk 2077 אחרי הרבה זמן מעורר הדים ברחבי הרשת

מה שציוץ פשוט בטוויטר עושה היום..

5 שנים אחרי שראינו את הטיזר הראשון, ציוץ בטוויטר מחזיר את ההייפ ל-Cyberpunk 2077

לפני כשש שנים, בסביבות חודש מאי של 2012, חברת CD Projekt RED (מפתחת The Witcher) הכריזה על המשחק המסקרן Cyberpunk 2077. לא קיבלנו מידע קונקרטי על המשחק בעת ההכרזה. מספר חודשים לאחר מכן, בחודש ינואר של 2013, לפני חמש שנים בדיוק, קיבלנו את הטיזר הראשון של המשחק ואז קיבלנו את הרושם שהמשחק יציג עולם עתידני דיסטופי. מאז, קיבלנו רק מספר בודד של אזכורים למשחק שרק אמרו שהוא עדיין נמצא בפיתוח, לא יותר מזה. אבל אמש, ציוץ מפתיע בחשבון הטוויטר של המשחק הצית את הדמיון של האינטרנט, וגם שלנו.

אם חשבתם שיש מידע חדש על המשחק בציוץ, אז לא, אין כזה, למעשה הציוץ כולל מילה אחת בלבד, והיא *beep*. אז לפני שאתם מתבאסים עוד פעם, למעשה הציוץ הנ"ל מסמן כנראה שהשנה אנו נקבל סוף סוף יותר פרטים על Cyberpunk 2077, כי לא סתם מגיע ציוץ משום מקום 5 שנים אחרי סימן החיים האחרון של המשחק.

כמובן שישנן לא מעט שאלות שאין עליהן תשובות, כמו למשל מתי תהיה ההכרזה שלו, מדוע לקח כל כך הרבה זמן ולאיזה קונסולות המשחק יגיע. השאלות הללו בהחלט גורמות לנו לרצות לדעת עוד על המשחק, אבל בהיעדר פרטים חדשים, נוכל לשתף אתכם בהערכות.

הציפייה היא ש-Cyberpunk 2077 יהיה משחק סינגל פלייר RPG שדי דומה בגודלו ל-The Witcher 3, אבל הוא יכלול גם סוג של גרסת מולטיפלייר. סיפרנו לכם כבר שהמשחק ייקח אותנו לעולם עתידני דיסטופי, שאם אתם לא יודעים למה הכוונה, מדובר בערך בעולם בסגנון של סרטי בלייד ראנר - טכנולוגי, אפל, מבוסס תאגידים, חברה מנוכרת ועוד מרכיבים. בנוסף, המשחק צפוי להיות יצירת המופת החדשה של CD Projekt RED, מאחר והיו שמועות שהמשחק יהיה הרבה, הרבה יותר גדול מ-Ther Witcher 3.

בנתיים, הנכם מוזמנים לצפות באותו טיזר ששוחרר לפני 5 שנים.

ספרו לנו מה דעתכם ומה אתם מצפים מ-Cyberpunk 2077.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י