הרשמה

חברת Fox רוכשת סטודיו שיעבוד על משחק חדש שמבוסס על "הנוסע השמיני"

FoxNext Games מתכוונת להיכנס חזק לתעשיית המשחקים

המשחק החדש ישלח את המעריצים לחקור אזורים שהם טרם חוו

חברת FoxNext Games, הזרוע האינטראקטיבית של ענקית הבידור 20th Century Fox, רכשה את המפתחת Cold Iron Studios שתתחיל בקרוב לעבוד על משחק יריות חדש שמבוסס על הסרט "הנוסע השמיני".

למרות שיש מחסור רב במידע קונקרטי בזמן ספציפי זה אודות משחק "הנוסע השמיני" החדש בגלל שהוא כנראה עוד לא נמצא בפיתוח, ההנחה היא שהוא מיועד עבור המחשב ולקונסולות הגדולות, ומסתבר שהוא יחקור אזורים ביקום שלמעריצים עוד לא הייתה אפשרות לחקור ולחוות.

אם אתם לא מכירים את המפתחת Cold Iron Studios, זה אולי בגלל שלחברה זו אין עוד משחק שפותח על ידה. לעומת זאת, החברה מחוזקת על ידי מספר אנשים בעלי עבר עשיר. החברה הוקמה ב-2015 על ידי מספר עובדים לשעבר של חברת Cryptic Studios, החברה שאחראית למשחקים כמו City of Heroes ו-Star Trek Online. אותם עובדים צברו עוד ידע כאשר תרמו לפרויקטים כמו Bioshock Infinite, Doom, Borderlands ו-Metroid Prime 3. 

על פי נשיא FoxNext Games, ארון לואב (Aaron Loeb) בראיון לאתר GameIndustry.biz, הרכישה של חברת Cold Iron Studios והשאיפה לקדם את מיזם "הנוסע השמיני" זה רק הצעד הראשון בתוכניות של החברה להפוך את תחום המשחקים לחשוב כמו תחום הסרטים והטלויזיה של Fox.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י