הרשמה

חברת EA לא נכנסה לרשימת המפיצות המובילות של Metacritic

המחלוקת הגדולה סביב עניין ה-Loot Boxes שהציתה החברה נותן את אותותיו

החברה דורגה במקום החמישי בטבלת המפיצות הבינוניות

חברת EA, המפיצה והמוציאה לאור של Star Wars Battlefront ו-Need For Speed, כשלה בלהעפיל אל טבלת 12 החברות המובילות של אתר Metacritic לשנת 2017. מדובר בהתרסקות גדולה מבחינת החברה, שכן בשנת 2016, הייתה EA במקום הראשון בטבלת המפיצות המובילות. לעומת זאת, בשנת 2017, דורגה החברה במקום החמישי בלבד בטבלת המפיצות הבינוניות.

אתר Metacritic מדרג מדי שנה את כל המוציאות לאור על סמך הביצועים שלהן לאורך השנה ומחלקת אותן לפי גדלים. החלוקה נקבעת בהתאם למספר הכותרים שהשיקה החברה במהלך השנה, כאשר השקת 12 כותרים ומעלה בשנה תציב את החברה בטבלת המפיצות הגדולות. השקה של בין 6 ל-11 כותרים בשנה תציב את החברה בטבלת המפיצות הבינוניות.

כדי לסווג את החברות, האתר בוחן כל אחת מהן לפי 4 קטגוריות: ציון ממוצע בכל המשחקים שהושקו באותה שנה, אחוז הציונים הטובים (75 ומעלה), אחוז הציונים הנמוכים (49 ומטה) ומספר השקות מוצלחות (ציון כללי של 90 ומעלה ו-7 ביקורות רשמיות לפחות). מכירות וביקורות משתמשים אינן נכללות.

במקרה של EA, חלון השקות קטן יותר וציונים נמוכים הובילו אותה לצאת מהמגרש של הגדולים. כמו כן, הכותרים הגדולים שלה משנה שעברה, Star Wars Battlefront 2 ו-Need For Speed  אכזבו מבחינת ציוני המבקרים ואף הציתו מחלוקת גדולה סביב עניין ה-Loot Boxes.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י