הרשמה

הכתובת הייתה על הקיר: הוכרז Call of Duty: Black Ops 4

השמועות היו נכונות: המשחק הבא בסדרת Call of Duty יהיה Black Ops 4. ויש גם תאריך השקה!

אירוע חשיפה קהילתי רשמי יתקיים ב-17 במאי ויחשוף פרטים חדשים על המשחק

חברת Activision הכריזה יחד עם המפתחת Treyarch על Call of Duty: Black Ops 4. המשחק הרביעי בסדרת המשנה של משחק היריות המצליח יושק ב-12 באוקטובר. יחד עם הכרזת המשחק, פורסם גם הלוגו שלו, שאימת את השמועות וההשערות שעלו השבוע.

לפני חודש, דיווחנו לכם כי בכיר בתעשיית הגיימינג הדליף כי המשחק הבא בסדרה אכן יהיה Black Ops 4. הדלפה זו התבררה כנכונה. בנוסף, אתמול עלה סרטון בטוויטר, שהתברר כטיזר, שבו מופיע שחקן ה- NBA, ג'יימס הארדן (James Harden), כאשר הוא חובש כובע שחור עם לוגו המשחק.

בטריילר הרשמי נכתב כי אירוע חשיפה קהילתי רשמי יתקיים ב-17 במאי ויחשוף פרטים חדשים על המשחק. קיימת סבירות גבוהה מאוד שנקבל פרטים נוספים על המשחק גם בתערוכת E3.

Call of Duty Black Ops 4 יושק ב-12 באוקטובר עבור ה-PS4, ה-Xbox One והמחשב.

מה אתם חושבים על ההכרזה? לא יכולים לחכות להשקה? אולי קיוויתם שהמשחק הבא יתרחש בתקופה אחרת? או שאולי אתם בכלל בקטע של Battlefield? ספרו לנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:17 09.03.2018 | WarFox89 WarFox89

    די, COD תמות כבר! כמה אפשר למחזר את החרא הזה? היתה לי תקווה חיובית שמשהו שם למעלה (אולי) השתנה סוף סוף עם ההכרזה של COD WW2 אבל כרגיל אי אפשר לפתח תקווה חיוביות ממפיצה כמו אקטיויז'ן ש כל מה שמעניין אותה זה לסחוט עוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד ועוד כסף על זבל ממוחזר.
    אי אפשר להתייחס אליהם או למשחקים שלהם ברצינות כאשר הם ממשיכים להוציא כל שנה ושנה בדיוק פרת חליבה חדשה וזונחים את המשחקים הקודמים שלהם.

  2. 2

    10:21 10.03.2018 | siegfried siegfried

    לצערי הרב, COD לא מתכוון להעלם מחיינו בזמן הקרוב...

  3. 3

    13:27 11.03.2018 | MaorGG MaorGG

    אני אוהב גם COD וגם BF

  4. 4

       | פורסם ע"י