הרשמה

הכירו את Chernobylite, משחק אימה-הישרדות חדש על אסון צ'רנוביל

חברה נוספת מחליטה לקחת את אסון צ'רנוביל כהשראה למשחק הישרדות חדש

אמנם אין עדיין פרטים בנוגע להשקה, אבל המידע הראשוני בהחלט מסקרן

המפתחת The Farm 51, החברה שאחראית למשחק Get Even, הכריזה על הפרויקט הבא שלה - משחק הישרדות שייקח אותנו ל"אזור הסגור של צ'רנוביל", אחד המקומות המזוהמים והמלחיצים בעולם לאחר האסון הגרעיני החמור של המאה ה-20. 

במידה וטרם שמעתם על אסון צ'רנוביל, שקרה בדיוק לפני 32 שנה, רצוי מאוד שתחקרו ותקראו על הנושא ואנחנו מבטיחים לכם שהציפייה שלכם למשחק רק תעלה. 

מפתחת המשחק מבטיחה שהמשחק יושפע מסיפורי קונספירציה, אימה, הישרדות, אהבה ואובססיה - בהחלט מרכיבים שאם מחברים אותם ביחד רק דברים טובים יכולים לקרות. המפתחת המשיכה ואמרה שהצוות שלה ביקר באזור הסגור ואסף המון פיסות מידע הדרושות ליצירת חווית הישרדות ואימה שמתאימה לקטסטרופה של צ'רנוביל. 

"אנו רוצים להביא לכם סיפור עמוק ומרגש, שמבוסס על חוויית הישרדות ואימה, כל זה בשחזור עוצר נשימה של האזור הסגור של צ'רנוביל שנוצר באמצעות מנוע ה-Unreal Engine 4. לכל מקום ואזור במשחק יהיה מקום זהה לחלוטין באזור האמיתי של צ'רנוביל", כך נכתב ע''י הצוות בפוסט בפייסבוק

עדיין לא ברור באיזה נקודת זמן בדיוק המשחק ימוקם, אבל לפי ההערכות זה יהיה מיד לאחר האסון. כמובן שהסיפור של אסון צ'רנוביל הוא לא זר למפתחות המשחקים, מאחר והאסון הוא השראה לסדרת Stalker המעולה וגם כמובן לאחד המשימות האייקוניות של Call of Duty 4: Modern Warfare שהתרחשה בעיר הגרעינית פריפייאט ששכנה ממש סמוך לכור בזמן האסון. 

בגלל שמדובר בחדשה טריה למדי, לא ידועים הרבה פרטים כמו לאיזה פלטפורמות המשחק יושק ומתי. כמובן שברגע שיפורסמו פרטים נוספים נדאג לעדכן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י