הרשמה

לאחר הטרילר החדש, נחשפו המהדורות המיוחדות של Shadow of the Tomb Raider

לארה נראית טוב מתמיד

אז איך תבחרו להתחיל את ההרפתקה הבאה שלכם?

המשחק Shadow of the Tomb Raider, שהוא הכותר השלישי בסדרת ה- reboot בכיכובה של לארה קרופט יגיע אלינו בעוד קצת פחות מחצי שנה. במהלך הסופ"ש האחרון, שחררה המוציאה לאור, Square Enix, טריילר חדש למשחק. אם עוד לא הספקתם לראות, תוכלו לצפות בו למטה:

כעבור זמן לא רב, חשפה המוציאה לאור גם את המהדורות המיוחדות שיציע Shadow of the Tomb Raider, תוכן ה- Season Pass שלו ובונוסים למזמינים מראש. בין המהדורות המיוחדות, ניתן למצוא את מהדורת ה- Deluxe, מהדורת Croft ומהדורת Ultimate יוקרתית. זאת כמובן לצד המהדורה הרגילה, שתכלול בונוסים קטנים אשר ישתנו בין פלטפורמה לפלטפורמה.

מהדורת ה- Deluxe הדיגיטלית תכלול בנוסף גם את פס הקול הרשמי, נשק, תלבושת וגישה מוקדמת של 48 שעות לפני ההשקה הרשמית. מחיר המהדורה כ-70 דולר.

מהדורת Croft תכלול את התכנים שבמהדורת ה- Deluxe ותוסיף יותר תלבושות ונשקים וגם את ה- Season Pass. ה- Season Pass עצמו מכיל שבעה Challenge Tombs וכמה משימות צד. מחיר המהדורה כ-90 דולר.

להלן ההשוואה בין המהדורות השונות:

לבסוף, קיימת גם מהדורת ה- Ultimate, שתעלה 200 דולר, לפי החנות של Square Enix. המהדורה תציע בנוסף לתוכן של מהדורת ה- Croft גם פסלון של לארה, פותחן בקבוקים בצורת גרזן הטיפוס האיקוני ופנס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י