הרשמה

צפו ב-Maneater וב-Shadow Of The Tomb Raider על ה-PS5

הגיע הזמן להשתדרג לכבוד השנה החדשה

יש לכם קריש או חץ וקשת, תבחרו לבד מה לעשות

אפשר להגיד שהשנה-שנתיים האחרונות בעולם הגיימינג היו סוג של "עונת חידושים" כאשר בתקופה הזאת קיבלנו המון רימייקים וחידושים למשחקים ישנים עבור המחשב וקונסולות הדור היוצא. אותם חידושים היו לעיתים פורטים עבור משחקים וותיקים מאוד (כמו למשל Super Mario 64 שקיבל השנה פורט ל-Switch) או עבור משחקים שהשנים לא עשו להם טוב כשהם קיבלו עכשיו עוד קצת אהבה בדמות גרפיקה משופרת, כמו למשל במקרה של Burnout Paradise Remaster. אך כאשר חשבנו שכבר עברנו את כל עונת החידושים הגיעו קונסולות הדור הבא, דבר שהוביל לעונה חדשה שתישאר איתנו כמה חודשים והיא תיהיה מלאה בגירסאות שיפור למשחקים קיימים עבור אותן קונסולות חדשות.

בשבוע שעבר סוני פירסמה את המשחקים שהיא מחלקת החודש עבור משתמשי PS Plus בחודש הקרוב. היום אנחנו מקבלים גיימפליי של שניים מאותם המשחקים כאשר הם רצים על קונסולת ה-PS5. המשחק הראשון הוא Shadow of The Tomb Raider, ממנו אנחנו מקבלים גיימפליי באורך של כ-9 דקות כאשר אפשר לראות בו איך סביבות שונות במשחק יראו על גבי הדור הנוכחי של הקונסולות. למרות שלא ידוע האם למשחק יהיו כמה הגדרות גרפיות שונות, אין ספק שלארה קרופט מעולם לא ניראתה טוב כל כך.

המשחק השני שאנחנו רואים הוא Maneater כשממנו אנחנו מקבלים כ-14 דקות של גיימפליי ציבעוני שמראה לנו את כל הטוב שמגיע עם הדור הנוכחי. הגיימפליי צולם ברזולוציית 4K, שכן בעזרת הקונסולות החדשות המשחק יוכל לרוץ ברזולוציה זאת במקום להיות נעול ל-1080p. הגיימפליי של Maneater ניראה מעולה ואם עוד לא שמעתם עליו ואתם משתמשי PS Plus אני יותר מממליץ לכם לנסות אותו ולהעביר איתו כמה שעות מלאות בדם, הומור והנאה.

כאמור שני המשחקים האלה וגם Greedfall זמינים החודש עבור מנויי PS Plus.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י