הרשמה

נחשפו משחקי ינואר למשתמשי PS Plus

2021 מגיעה ואיתה משחקי החודש של ינואר

נפרדים מ-2020 עם אקשן רצוף, פותחים את 2021 עם הרפתקאות בחצי תקווה שנוכל לצאת מהבית יותר, מה מגיע לשחקני PS Plus בינואר?

2020 סוף סוף נמצאת ממש לקראת סיום, בתקווה ששנת 2021 תביא איתה שינוי חיובי בחיים של כולנו ונוכל לצאת יותר מהבית, אבל היות וכולנו עדיין נמצאים בין סגר לסגר יחד עם בידוד חברתי, משחקים ימשיכו ללוות אותנו בתקופה הקרובה. בזמן שאת העולם אנחנו לא נוכל לראות יותר מדי בתקופה הקרובה, Sony פה על מנת לספק לנו עולמות אשירים בתוכן ונופים עוצרי נשימה במשחקי החודש של ינואר למשתמשי PS Plus.

Maneater

שחקני ה-Playstation 5 בינואר יקבלו את המשחק החדש של Tripwire Interactive (המפתחת של Killing Floor ו-Red Orchestra הפופולרים), Maneater לוקח את השחקן ונותן לו לשחק בתור כריש. המשחק הינו משחק תפקידים (אם תרצו, על פי המפתחת: ShaRkPG) בעולם פתוח, מגיל ילדות ועד לבגרות, תצטרכו לשרוד את הים הגדול ולסלול את דרככם לראש שרשרת המזון.

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider סגר את טרילוגיית הריבוט של Tomb Raider לפני כשנתיים עם עולם גדול ומרהיב במיוחד על סף חורבן. לארה מגיעה לפרו בחיפוש אחר חפצים אשר קשורים לשבט המאיה במירוץ מול ארגון Trinity המרושע, אחרי שלארה שמה את ידיה על אחד החפצים, אדמת הארץ מתהפכת על פניה וכל העיר משתנה ללא היכר. מפה לארה יוצאת למירוץ נגד Trinity במטרה להגיע לכלל החפצים ולמנוע מהם השתלטות על העולם בעזרתם.

Greedfall

Greedfall הינו משחק תפקידים פנטזיה מ-2019 עם עולם פתוח גדול למדי. אי גן עדן שהתגלה בידי כוחות קולוניאלים שונים, שחקנים יגלמו את דמותו של דה סארדט (De Sardet), בן אנוש שהגיע אל האי והשחקן יוכל להחליט, האם הוא מצטרף לכוחות הכובשים של האי, או שהוא חובר לתושבי האי שחייהם נהרסו כאשר פלשו אל בתיהם, כל זה בזמן שעליכם גם לחפש תרופה עבור המחלה שתוקפת את משפחת המלוכה שלכם.

ואלו הם המשחקים של ינואר למשתמשי PS Plus, את המשחקים של חודש דצמבר יהיה ניתן להוריד עד ה-5 לינואר ולאחר מכן יהיה אפשר להוריד את המשחקים של ינואר עד ל-1 בפברואר. מחכים למשחקים ברשימה? האם כבר שיחקתם בהם ומעוניינים לספר לאחרים כמה הם טובים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י