הרשמה

האם Respawn עובדת על כותר חדש?

אנחנו מאוד מקווים שהמשחק יראה אור בשנים הקרובות

אחרי ההצלחה של Apex מגיע תורו של Apex 2! סתם, אנחנו צוחקים, או שלא?

אם נעשה סיבוב בין החברים כאן בצוות, סביר להניח שלכל אחד מאיתנו יהיה סטודיו שהוא הסטודיו המועדף עליו ועושה את המשחקים הכי טובים לפי דעתו. אם אתם שואלים אותי, זה יהיה קרב צמוד בין DICE הוותיקים שהביאו לנו את סדרת Battlefield המפוארת ובין Respawn שהוא אמנם סטודיו יותר צעיר אך ב-10 וקצת שנים שהוא קיים כבר הספיק להביא לנו כמה משחקים נהדרים כמו Titanfall שהיה חידוש גדול בזמנו, Apex: Legends שסחף את העולם בסערה כשהמשחק החדש מהסטודיו הוא Medal of Honor: Above and Beyond שהושק רק לפני 3 שבועות למשקפי VR.

אך עכשיו ניראה ש-Respawn לא עוצרים לנוח כשהם מגייסים לפרויקט חדש. אנחנו כבר יודעים שבעתיד ניראה מצוות הפיתוח ב-Respawn עוד תוכן למשחק הבאטל רואיל המצליח שלהם- Apex: Legends ואנחנו גם יודעים כבר זמן מה שהסטודיו עובד במרץ על משחק המשך ל- Jedi: Fallen Order אך על פי משרה חדשה באתר החברה, ניראה שבקנה של Respawn יש גם כותר חדש לגמרי. המשרה החדשה שהתפרסמה היא עבור מהנדס תוכנה כללי ונכתב בתיאור שלה :"אנו מחפשים עבור מהנדס תוכנה כללי במשרה מלאה שיצטרף לצוות קטן וחדש שמתגבש על מנת לפתח כותר (IP) חדש לגמרי." בנוסף לתיאור המשרה הועלתה גם תמונה עם כל מיני תמונות ושירטוטים שצונזרו ויכולים להעיד על הפרויקט החדש, יכול להיות שהתמונה אינה קשורה אך הצינזור אכן משך את תשומת הלב שלנו.

לצערנו כניראה שלא ניראה בשנים הקרובות משחק חדש בסדרת Titanfall מהסטודיו האהוב וסביר להניח שגם הרבה זמן עד שנשמע על המשחק המיסתורי במידה והוא יבשיל לכדי הכרזה, אך בכל זאת התחילה בנו התרגשות קלה.
מה אתם הייתם רוצים לראות כפרויקט הבא של Respawn? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י