הרשמה

הוכרז רשמית: Shadow Of The Tomb Raider יגיע ב-2018

לארה חוזרת ב-14 בספטמבר

פירמידות, ג'ונגלים ולארה קרופט אחת

הכותר הבא בסדרת משחקי Tomb Raider יקרא Shadow Of The Tomb Raider והוא צפוי להגיע לקונסולות ה-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי ב-14 בספטמבר, המתנה של חצי שנה במדוייק עד שנחווה את ההרפתקאה הבאה שלנו עם לארה קרופט. או לפחות עד שהסרט יגיע לאקרנים היום.ֲ

לא קיבלנו יותר מדי מידע חדש, רק טריילר סינמטי שמציג כמה שוטים של ג'ונגלים ואת לארה עומדת מול מה שנראה כמו פירמידות של שבט המאיה. אבל אל חשש, Square Enix הכריזה כי היא תציג את המשחק לעולם ב-27 באפריל, ועם E3 2018 שנמצא ממש מעבר לפינה אנחנו בטוחים שנראה לא מעט ממנו גם שם. המשחק הוא המשך ישיר של Rise Of The Tomb Raider שהושק ב-2015, ואנחנו צפויים לראות שוב את לארה מתמודדת מול ארגון Trinity המסתורי, לצד מגוון רחב של אויבים אותם היא תוכל לחסל עם רובים וחץ וקשת. ואל תשכחו את כל הקברים שנוכל לחקור ולשדוד.

בשונה משני המשחקים הקודמים, Shadow Of The Tomb Raider נמצא בפיתוח תחת הסטודיו Eidos Montreal, שעבד על Deus Ex: Human Revolution ו-Mankind Divided. המפתחת Crystal Dynamics מסיתה את ההתמקדות שלה על הכותר The Avengers עליו היא עובדת בשיתוף פעולה עם Marvel.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י