הרשמה

האם באנדל של משחקי Tomb Raider הודלף בחנות של Microsoft?

האישה הראשונה של הגיימינג חוגגת 25 בצורה מאוד מפתיעה!

הדלפה מוקדמת של באנדל מפואר

טעות תמימה? החנות של Microsoft חשפה היום את הבאנדל "Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy", שעתיד לצאת ב-18 במרץ. הבאנדל יכלול את כל שלושת המשחקים המודרניים של מעלליה של לארה קרופט, אחת הדמויות הכי אייקוניות ומזוהות עם משחקי מחשב: Tomb Raider: Definitive Edition, Rise of the Tomb Raider והמשחק האחרון בטרילוגיה Shadow of the Tomb Raider. בנוסף, הבאנדל יכלול את כל ה-DLC שהמשחקים מציעים ולא צפויה לקבל תוספות חדשות.

ייתכן שמדובר בהוצאה לרגל 25 שנה לכבוד תחילת הפרנצ'ייז. החנות אמנם לא חשפה מחיר רשמי לטרילוגיה הזו, אבל זו תהייה הזדמנות מצוינת לכל מי שעדיין לא שיחק במשחקים המודרניים שהביאו את לארה קרופט לתהילה מחודשת (וגם ליותר פוליגונים באזור החזה).

המשחקים הללו הם ממש לא הסוף של הסיפור של לארה: אנחנו צפויים לקבל סדרת אנימציה שתשודר בנטפליקס ותמשיך את הסיפור של הטרילוגיה כשהיא תתרחש לאחר אירועי Shadow of the Tomb Raider, שהוא כאמור המשחק האחרון בטרילוגיה. כרגע לא ברור האם נקבל את המשחק לכל הקונסולות, הדור הנוכחי או הדור הבא, אבל כל המשחקים זמינים בנפרד גם בחנויות הדור הקודם ה-PS4 וה-Xbox One.

מה אתם חושבים על ההדלפה המוקדמת הזו? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י