הרשמה

טיזר ל-Battlefield V חושף כי המשחק יתרחש במלחמת העולם השנייה

ההכרזה המלאה תגיע ב-23 במאי

השפם הזה נראה מדהים!

מוזר, אנחנו במרחק של שבועיים וקצת מ-E3 2018 וכבר קיבלנו טיזר למשחק הגדול הבא של EA - באטלפילד V. הטיזר נפתח עם הלוגו המוכר של קונסולת ה-Xbox מה שגורם לנו לשער כי ל-Microsoft יהיו את זכויות השיווק של המשחק.

לצד זה, הטיזר גם חושף כי המשחק ייתרחש בתקופת מלחמת העולם השנייה. אנחנו מקבלים שניות בודדות שנראות כאילו נלקחו היישר מהמשחק, ומוצגים לחייל שמסתכל למצלמה, כנראה אחרי שדקר את הדמות שלנו. החייל נראה ולבוש כמו טייס בתקופת מלחמת העולם השנייה, אך מה שמוכר את הכל הוא הממשק. 

הממשק מראה כי אנחנו באמצע מצב משחק Conquest, לפי הדגלים שמוצגים בצד העליון של המסך. ניתן לראות בבירור כי מדובר בדגלים של בריטניה וגרמניה, מה שמכריז באופן עקיף על תקופת הזמן שהמשחק נמצא בו. 

וכמו תמיד, האינטרנט חצוי מאוד בדעותיו כלפי המשחק, בעיקר עכשיו שאנחנו יודעים שהוא יתרחש במלחמת העולם השנייה. חלק שמחים מאוד שתקופות מלחמה ישנות נחקרות יותר לאחרונה, בעוד שאחרים מתלוננים על כך שהם חשבו שה-V שנמצא בשם המשחק מעיד על כך שהוא יתרחש בוויאטנאם או על כך שהם רצו כותר עתידני כמו ש-COD המתחרה עושה כבר כל כך הרבה שנים. מה אתם חושבים על Battlefield V? ההכרזה הרשמית תגיע ב-23 במאי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:12 22.05.2018 | elad9219 elad9219

    Battlefield 1 היה מדהים, מקווה שיהיה באמת במלחמת העולם השנייה או הראשונה כמו הקודם.

  2. 2

    14:51 22.05.2018 | siegfried siegfried

    נראה כאילו לחבר'ה ב-DICE אין עמוד שדרה בכלל.
    כששוחרר באלפילד 1 הם הכריזו שלא יוציאו משחקים חדשים לסדרה ויתמקדו רק בו, אבל רואים שהתחרות עם COD קורעת אותם, אז המשחק החדש ממש במקרה יתרחש במלחה"ע השנייה.

    כדאי מאוד שההשוואות בין COD לכל FPS חדש שיוצא יפסיקו מיד. זה לא בריא לתעשייה.

  3. 3

    17:00 22.05.2018 | WarFox89 WarFox89

    ^מה אתה רציני? מ זאת אומרת "כששוחרר באלפילד 1 הם הכריזו שלא יוציאו משחקים חדשים לסדרה ויתמקדו רק בו" SRSLY? אתה חושב שמעניין אותם המשחק שמכר כבר מיליוני עותקים ולא מכניס יותר רווח? תפוז סחוט? ברור שהם ימשיכו להוציא משחקים חדשים בסדרה כל פעם מחדש וחדש אולי לא בתדירות כמו פרת החליבה COD אבל עדיין כל שנתיים מקסימום. זאת המטרה שלהם לעשות כמה שיותר כסף. אם הם היו יכולים הם גם היו מוצאים משחק חדש כל חצי שנה אבל זה היה הורג את המותג בצורה מידית - ופרה שנותנת חלב לא שוחטים.

    לגבי התקופה של המשחק - אני מבואס. ציפיתי למשהו מודרני ונשבר ה - ז כבר ממלחמות עולם. חרשנו על זה כבר לפני 10-15 שנה עכשיו עוד פעם ?

  4. 4

    20:14 22.05.2018 | siegfried siegfried

    לא הסברתי את עצמי כמו שצריך: dice קיוו להשקיע בבאטלפילד 1 ולא להפוך את המותג למוצר שנתי (או דו שנתי), באמת רציתי שיקרה כזה דבר.
    כשסדרת משחקים הופכת למותג שיוצא פעם בשנה, באופן אוטומטי השחקנים זורקים לפח את המשחק שלפניו.
    אבל, קח לדוגמא סדרות כמו god of war, need for speed ו-worms שכיף ומומלץ לחזור אל המשחקים הישנים שבהן. אף אחד לא משחק יותר בפיפא 2013, ואסור להגיע למצב שבו אותו דבר יקרה גם עם סדרות משחקים אחרות.
    כנראה שהתופעה טמונה בהשקעה העצומה במולטיפלייר, אבל זו ביקורת לפעם אחרת...

  5. 5

    20:32 22.05.2018 | WarFox89 WarFox89

    תמיד מבטיחים לנו נסים ונפלאות לפני כל משחק חדש שיוצא ורק מפתחים בודדים מאוד עומדים מאחורי המילים שלהם. לדוגמה המפתחים של SQUAD, INSURGENCY ו- RAINBOW SIX SIEGE. הם אמרו שהם לא הולכים להוציא משחק חדש כל שנה-2-3 אלא במקום זה הם רואים במשחק כפלטפורמה של שירות לטווח ארוך והשקעה עתידית מתמשכת ועדיין הרווחים שלהם מאוד יפים. זה משולש התועלת. הם משקעים במשחק והקהילה לאורך זמן רב > הקהילה משקיע במשחק כסף > הרווחים של המשחק עוזרים להם לקבל רווחים יפים ולהמשיך להשקיע במשחק והקהילה וחוזר חלילה .... ההבדל העיקרי בניהם לבין מותגים כמו BF/COD שזה חברות הרבה יותר קטנות ואין להם כל כך הרבה בעלי מניות ומשקעים שישובים להם על העורק להוציא כל הזמן ללא הפסקה מוצרים חדשים. לכן גם אסטרטגיית הפיתוח והמחקר שלהם שונה. לא משנה כמה פאשלות או יריקות בפרצוץ יקבלו השחקנים מחברות כמו EA או אקטיויז'ן תמיד יהיו אלה שימשיכו לקנות את המשחקים שלהם בצורה המונית וזה מבחינתם הצלחה פיננסית. זה שאתה או אני או מיליון כמונו לא מרוצים זה לא מעניין להם את הביצה השמאלית כל עוד שילמנו על המשחק והם קיבלו את הכסף > מבחינתם אתה א' או קונה פוטנציאלי של עוד בולשיט במיקרו תשלומים או ב' - לקוח שיכול למחוק את המשחק גם אחרי 5 דקות. בשני המקרים הם מרוצים לגמרי.

  6. 6

    13:01 23.05.2018 | Themonkey Themonkey

    באטלפיילד 1 היה המשחק אחד המשחקים לדעתי באטלפיילד 4 היה יותר מדי מסובך ואני כמעט ולא הצלחתי להבין מה אני עושה לעומת זאת באטלפיילד 1 למרות ההרס והפיצוצים היה מסודר וברור מאוד מה הייתי עושה הגרפיקה הייתה מדהימה השליטה ברכבים הייתה יותר קלה והמשחק עצמו היה ממש כיף אהבתי גם את המפות שנראו מדהים ועוד מלא דברים חיסרון אחד היה שהיה קצת מעט נשקים רק אם הייתה קונה די אל סיי הכמות הייתה מספקת.
    באטלפילד v יהיה עם גרפיקה הרבה יותר טובה נשקים עם שדרוג של הנשקים כנראה מפות טובות מצבי משחק חדשים ואולי באטל ראויל ולי זה ממש לא משנה אם הם רוכבים על טרנדים כול עוד זה משפר את המשחק אני יקנה את המשחק איך שהוא יצא ואשתדל לא לשחק הרבה בבטא כי אני רוצה לשחק יותר במשחק הגמור לדעתי המשחק צריך להישאר באותו מתכון רק עם שיפורים
    ומישהו אמר שהם לא צריכים להוציא משחקים באופן קבוע אבל הם חייבים להוציא משחק בשביל להתחרות בבאטל רואיל ולהוכיח לכלום מי זה EA וכמה אוהבים את באטלפילד יש דברים שאנחנו לא חושבים עליהם כמו להתחרות בבאטל רואיל כי אם הם יוציאו משחק עוד שנתיים שלוש מי יזכור את באטלפיילד

  7. 7

       | פורסם ע"י