הרשמה

צפו בחיילים החדשים שמצטרפים ל-Rainbow Six: Siege

אליביי ומאסטרו יגיעו למשחק בחודש יוני

מפת הווילה החדשה זמינה מהיום בשרתים הניסיוניים

Ubisoft הציגה לעולם את 2 החיילים החדשים שיצטרפו לשורותיו של Rainbow Six: Siege וחשפה פרטים ראשונים עליהם. 

הראשונה, Alibi, מסוגלת להניח ברחבי המפה עד 3 הולוגרמות של עצמה, אשר נועדות כדי לבלבל את האויב התוקף. הן נראות בדיוק כמוה ועומדות במקום, וכאשר אויב ירה בהם, ההולוגרמות יחשפו את מיקומו לכל הקבוצה שלכם. Alibi גם תורמת לקבוצה בצורה פאסיבית בכך שכאשר אחד השחקנים יצא מחוץ לאזור הסגור ויחשף על ידי הקבוצה התוקפת, זהותו לא תיחשף. הוא עדיין יסומן, אך הקבוצה התוקפת לא תדע באיזה חייל מדובר. 

השני, Maestro(צביקה פיק?), יוכל להציב 2 מצלמות מיוחדות על כל חלון או קיר מחוזק. המצלמה לא יכולה להיהרס מיריות ומסוגלת לראות דרך עשן. היא משמשת גם כמעין מכונת ירייה שנשלטת מרחוק, ואתם יכולים לעבור ממצב מצלמה למצב ירייה מתי שתרצו ולהתחיל לירות על אויבים שנמצאים בשדה הראייה של המצלמה. המצלמה יורה יחסית מהר וגורמת לנזק של 5 נקודות חיים בכל פגיעה. 

תוכלו לראות את 2 החיילים בפעולה בסרטון בתחתית הכתבה. הם ישוחררו למשחק בחודש יוני, והמפה החדשה תיכנס לשרתים הניסיוניים - היום.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:15 22.05.2018 | WarFox89 WarFox89

    אליבי משנה משחק אבל מאסטרו די מעפן וגם מה כל הקטע עם כל המצלמות האלו עכשיו? זה מוגזם לגמרי וגם ככה מבחינה סטטיסטית (כן בדקתי) יותר ניצחונות יש לקבוצה המגינה ולא התוקפת אז עכשיו גם מיליון מצלמות בכדי לסמן אותם בכל מקום? יש את המצלמות המובנות של המפה והמבנה, יש את המצלמות של ואלקרי(3), יש לאקו עכשיו 2 מצלמות, יש למאסטרו 2 מצלמות וגם חלק מהמגנים הולכים לקבל מצלמה חסינת אש בתור גאדג'ט שאפשר למקם אותה בכל מקום... וזה הרבה מאוד מצלמות שיש למגנים .... WTF

  2. 2

       | פורסם ע"י