הרשמה

אמזון מקימה סטודיו חדש בהובלת מפתחי Rainbow Six Siege

צוות פיתוח מיומן עושה את דרכו לאמזון.

אמזון מחשבת מסלול מחדש ומביאה את האנשים שמאחורי משחק היריות הפופולארי

זה מספר שנים שאמזון בוחנת את כניסתה לשוק הגיימינג הרחב. לאחרונה נראה כי בענקית הטכנולוגיה מחשבים מסלול מחדש כאשר נודע לנו לראשונה כי ארבעה מפתחים מובילים אשר עמדו מאחורי Rainbow Six Siege, אחד ממשחקי היריות התחרותיים הטובים ביותר בשוק, מצטרפים אל החברה לטובת הקמת סטודיו חדש. ארבעת המפתחים המדוברים הם כאמור: מוביל ההפקה לוק בושאר (Luc Bouchard), מנהל המוצר המוביל אלכסנדר רמי (Alexandre Remy), במאי הקרייטיב חאוויר מרקי (Xavier Marquis) ובמאי התוכן רומן רימוך (Romain Rimokh). ארבעתם הובילו את פיתוחו של משחק היריות הפופולארי של יוביסופט מתחילת דרכו ועד לעזיבתם בסוף שנת 2019 בחיפוש אחר אתגרים חדשים:

היום נדמה כי ארבעת המפתחים המוערכים מצאו לעצמם את האתגר אותו חיפשו, כאשר יתחילו את עבודתם בסטודיו החדש של אמזון - Amazon Montreal - על משחק מולטיפלייר חדש. בהודעה לתקשורת אומר מרקי כי "עם ניסיון של 8 שנים על Siege, הם (המפתחים) מתרגשים לפתוח דף חדש ולהתחיל ליצור חוויה שונה לחלוטין בעולם המולטיפלייר". מלבד ההתרגשות אותה הביע מרקי, הוסיף הבמאי לומר כי "הם חשו חיבור אמיתי עם האנשים ב Amazon Games וכי הגישה שלהם לגיימינג ובכלל, כמות הידע העצומה, הניסיון והטכנולוגיה הזמינה שם (באמזון) מרגיעה אותם (את המפתחים) ומעלה את סף ההתרגשות לקראת הקמת הסטודיו עימם". גם סגן נשיא Amazon Games, קריסטוף הארטמן (Christophe Hartmann) לא חסך במילים וחידד את המחויבות המשותפת של אמזון ומצטרפיה החדשים ביצירת חווית משחק חדשות בתחום המולטיפלייר (אליו נוטה אמזון).

עוד ב-Vgames:

זו לא דריסת הרגל הראשונה של אמזון בתחום פיתוח המשחקים: מדובר בתהליך שהחל בשנת 2014 עם רכישתה של ענקית הסטרימינג Twitch, המשיך עם פיתוח מנוע המשחק Lumberyard המבוסס על CryEngine של CryTek, והגיע לשיאו בשנת 2016 כאשר הרכיזה החברה על שלושה משחקים חדשים למחשב שיהיו בפיתוח הסטודיו הפנימי Amazon Games. שלושת המשחקים הללו היו: Breakaway, Crucible ו- New World. הכניסה של אמזון לעולם פיתוח המשחקים לא הייתה רכה, Breakaway היה אמור להיות משחק מולטיפלייר המשלב אלמנטים של League of Legends ו- Rocket League קיבל תקופת אלפא פתוחה בשנה בה הוכרז כאשר חלון הזמנים ליציאתו ליציאתו היה סוף 2019. בפועל, חצי שנה לפני חלון הזמנים המדובר, הכריזה אמזון על ביטולו. על משחק היריות Crucible דיווחנו לפני כחצי שנה כאשר החברה החליטה על ביטולו גם כן עקב חוסר שביעות רצון. המשחק השלישי ברשימה- New World נותר היחיד אשר לגביו אנחנו עדיין מקווים להישאר אופטימיים, מדובר במשחק MMORPG שאפתני שצפוי לצאת ב-31 לאוגוסט השנה. אם כך, נוכל לסכם את מסעותיה של אמזון בעולם הגיימינג עד כה כ'סדרה של אירועים מצערים'.

לנו נותר רק לאחל בהצלחה למפתחים הוותיקים בדרכם החדשה, וגם לאמזון שממשיכה לנסות להשאיר חותם בשוק הגיימינג. נקווה כי נוכל להניח את ידינו על משחקיה העתידיים של אמזון כאשר אלו יגיעו. מה דעתכם על האולפן החדש של אמזון, האם אמזון עשתה את הבחירה הנכונה? והאם נזכה לשחק ב- New World בהמשך השנה? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י