הרשמה

נפטר מהקסדה? הקוטל של Doom עוד עשוי לעשות קאמבק נוסף

עוד לא אבדה תקוותינו - חדשות משמחות בנוגע לעתיד סדרת Doom

המפתחים ב-id Software טוענים: "יש סיפורים נוספים לספר בנוגע לקוטל"

עבור רבים, ההתרגשות שנגרמה עקב שחרור ההרחבה החדשה ל-Doom Eternal הייתה מהולה בעצב, שכן הוכרז שההרחבה תסיים את סיפורו של הקוטל. עם זאת, הצהרה אופטימית מצד במאי הקריאייטיב של המשחק הוגו מרטין (Hugo Martin) בראיון ל-Polygon הפיחה תקווה במעריצים שנשוב לכסח שדים בעתיד, גם אם לא בשנים הקרובות.

"יש סיפורים נוספים לספר בנוגע לקוטל, בהחלט", טוען הוגו, ומסביר שניתן להשתמש ברעיונות שהוצגו בהרחבות עד כה כבסיס לפיתוח משחקים עתידיים: "נוכל אולי לספר כיצד הוא (הקוטל) הגיע לראשונה למקום עם הסנטינטלים (Sentinels), משהו בסגנון של ימי הביניים כמעט, אפילו פנטזיה? אני סבור שגם במהלך ההרחבה עצמה תוכלו לשים לב לרמזים באשר לדברים שנוכל לעשות מעתה והלאה. ייתכן שגם נעשה משהו בעתיד הרחוק. שוב, גיבור סיפורנו הוא בעצם על -זמני, ואני מתכוון לכך באופן מילולי, הוא בן-אלמוות. אז נוכל לספר כל מיני סוגים של סיפורים."

Templar by brsfanmxy on DeviantArt

הקוטל בעולם פנטזיה? (אילוסטרציה)

נראה שהמפתחים עומדים מאחורי החלטתם לא לשחרר הרחבות נוספות לקמפיין של Doom Eternal, ומעדיפים לשמור רעיונות חדשים ומעניינים למשחק הבא ביקום של דום. למרות זאת, אלו הממהרים להספיד את הכותר כבר עכשיו ככל הנראה רותמים את הסוסים לפני העגלה - צוות המשחק, ומרטין עצמו, אישרו את יציאתם של עדכונים נוספים למשחק מאוחר יותר השנה. ייתכן שמדובר בהרחבות למולטיפלייר, או להוספה של תמיכה בניתוב קרניים (Ray Tracing), שהייתה צפויה לקרות בשלב כלשהו, אך בשלב זה ככל הנראה עדיין מוקדם מדי לומר. כך או כך, נראה שעוד לא נסתם הגולל על היקום של דום, וייתכן שגם הקוטל עוד לא אמר (או שתק) את המילה האחרונה.

מה הייתם רוצים לראות במשחק הבא של ביקום של דום? האם הייתם רוצים לראות עוד מהקוטל, או משהו שונה לחלוטין? רעיונות הגיוניים, בלתי צפויים, והזויים בהחלט, כולם יתקבלו בברכה בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י