הרשמה

העונה החדשה של Rainbow Six Siege הוצגה ותקרא Neon Dawn

הולך להיות מאוד מעניין!

העונה החדשה תביא דמות חדשה, תיקון למפה ישנה ושיפצורים לחלק ממכניקות המשחק

העונה הנוכחית של Rainbow Six Siege מגיעה בקרוב לסיומה, אחרי שבעונה האחרונה קיבלנו את סאם פשיר יחד עם שינוי די גדול לאחת ממפות המשחק ועוד כמה שינויים די רציניים למכניקת משחק, העדכון הבא עבור העונה החדשה נמצא כבר ממש מעבר לפינה. אם אתם רוצים לנסות אותו, העדכון החדש זמין כבר ב-Test Servers אבל הנה סיכום של כל התוכן החדש בזמן שאתם מחכים להורדת העידכון.

לוחמת חדשה - Aruni

כפי שהכותרת פה כבר מספרת, הלוחמת הבאה תקרא Aruni ותהיה לוחמת בצד המתגונן. הלוחמת הינה בעלת מהירות והגנה בינוניות כשסיפור הרקע שלה מגלה לנו את מוצאה התאילנדי. היכולת המיוחדת\גאדג'ט שלה נקרא Surya Gates ומאפשר לה ליצור שערי לייזר על קירות (מבוצרים או לא), חלונות ובקעים ברצפה. כאשר השערים נמצאים על דלתות, פתח קטן בתחתיתם נשאר פתוח על מנת שמצלמות נעות של האויב יוכלו לעבור תחתן, או אפילו רימונים וכדורים שמכוונים טוב מספיק. הקבוצה התוקפת תאלץ ללמוד להתמודד עם השערים האלו, מגע של כל מצלמה או קלע עם שער הליזר הזה עלולה להרוס אותו וכאשר שחקן אויב יחצה את השער הוא יאבד לא מעט מהחיים שלו, עם זאת, כאשר יש נגיעה בשער הליזר, הוא יכובה באופן זמני עד ששחקן הגנה יפעיל אותו בשנית.

ל-Aruni תהיה בחירה בין שני נשקים, אחד הוא תת מקלע P10 Roni, או רובה קליעה MK 14 EBR (מה שהופך אותה ללוחמת הראשונה בצד המתגונן עם נשק DMR). לצד אלה, היא תקבל גם אקדח מסוג PRB92. המציג טרח גם להוסיף כי השער של Aruni נכבה כאשר שחקן הגנה מתקרב אליו, מה שאומר ששחקן הגנה יצטרך לדעת איך לתכנן את התנועה שלו באופן נכון כאשר הוא מגן על כניסה מסוימת על מנת שלא להתריע בפני שחקן התקפה כי הוא מחכה לו. דבר אחרון שהוזכר בנוגע אליה הוא הזרוע התותבת של הלוחמת, דבר שנותן לה קצת יותר כח למשל לפתוח בקעים או ליצור חורים גדולים יותר בקירות לא מבוצרים.

עדכונים כללים למשחק

Skyscraper עושה את דרכה חזרה למשחק יחד עם עדכון חדש לנראות שלה, הרבה מרפסות הוסרו ממנה על מנת להשוות את הסיכויים של הקבוצה המגנה מול התוקפת. בנוסף שונו חלק מהאזורים הצפופים יותר של המפה, חלק מהחדרים שמחוברים לחללים הגדולים שונו יחד עם שינויים קלים למיקומי הפצצה השונים.

העדכונים למכניקת המשחק העונה יכללו שינוי לאיך שהגאדג'ט של Hibana עובד, כאשר היא מסוגלת לבחור בכמות המשטחים הנפיצים שהיא יורה, במקום לירות רק 6, כעת היא יכולה לבחור בין 2, 4 ו-6 בלחיצת כפתור. בנוסף, הגאדג'ט של Echo, ה-Yokai Drone, עומד להיות גלוי כל הזמן, אם עד עכשיו הם היו בלתי נראים כאשר הם היו צמודים לתקרה, עכשיו ניתן לראות אותם כך שיהיה קל יותר להרוס אותם. גם הגאדג'ט של Jager קיבל שינוי קל, כעת כל פעם שהוא מנטרל רימון או שנורה לידו הוא יצטרך להיטען לפני שיוכל לנטרל אחד נוסף. לסיום, הוזכר בקצרה גם כי מהלך השהיה של שחקן הגנה מחוץ למבנה שבו הוא אינו גלוי לקבוצה התוקפת התקצר במיוחד מ-2 שניות לשניה אחת.

כאמור, העדכון זמין כעת ב-Test Server שנמצא אצל כלל משתמשי ה-PC שקנו את המשחק, תאריך השחרור המלא של העדכון כמובן עוד לא ידוע אבל ניתן לצפות לו בסוף החודש\חודש הבא. מה דעתכם על העדכון? מחכים לו גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בדעתכם בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י