הרשמה

על פי דיווחים, Sony רצתה להעלות את מחירי המשחקים ל-PS5 ליותר מ-70$

האם בעצם יצאנו בזול?

על פי Bloomberg, סוני תכננה להעלות את מחירי המשחקים שלה ליותר מ-70$ בכלל

אנחנו אומנם מברכים על הגעת הדור הבא של הקונסולות לשוק, אבל בין הדברים שאנחנו עדיין כנראה קצת מסרבים לקבל הוא את קפיצת המחירים של המשחקים לקונסולות הדור הבא, מה שמעלה את המחיר הבסיסי הרגיל מ-60$ ל-70$. אבל מסתבר, כך נדמה, על פי דיווחים מאתר Bloomberg כי מפיצות רבות דיברו במשך תקופה על העלאת מחירים. עצם יציאת הדור הבא של הקונסולות הציב הזדמנות על מנת להפוך את הדבר לרשמי, לכן התחלנו לראות את המחירים של המשחקים עולים.

לפני הוצאת ה-Playstation 5, סוני הכריזה בעצם שהמשחקים שלה (First Party) לדור הבא של הקונסולות יהיו מתומחרים ב-70$ מההתחלה, כל זה עם מספר משחקים יוצאים מין הכלל שבעצם ישקפו את כמות התוכן שתהיה מוצעת עם המשחק. למשל, Spider Man: Miles Morales (ששמואל סיקר ממש בשבוע שעבר) עומד לעלות כ-50$ במקום 70$ בשל היותו משחק קצר יותר עם פחות תוכן, אבל כמעט כל משחק אחר יעמוד על מחיר של 70$ וזה כולל את Demon's Souls ואפילו את Godfall שהוא משחק צד שלישי.

על פי מקורות אנונימיים שדיווחו ל-Bloomberg, סוני תכננה להעלות את מחירי המשחקים שלה ליותר מ-70$, לפני שהגיעו למחיר המוסכם החדש, דבר שעלול להסביר את העובדה שהמחירים מסביב לעולם אינם בהכרח שווים (לראיה, באירופה המחיר החדש יעמוד על 70 יורו, בבריטניה המחיר יעמוד על כ-80 פאונד). 2K היו הראשונים בעצם לישר קו עם הנורמליזציה של המחיר החדש כאשר NBA 2K21 לדור הבא תומחר במחיר החדש, אבל המפיצה גם טרחה להדגיש כי הדבר יהיה שונה בין משחק למשחק. גם Call of Duty: Black Ops Cold War הלך בעקבותיהם עם הקפצה של מחיר המשחק לדור הבא ומפיצות אחרות עוקבות אחר הנעשה כדי לראות אם העלאת המחירים הינה סיכון ששווה לקחת.

מה דעתכם על הידיעה? האם תצביעו בארנק כנגד או שהעלאת המחיר ב-10$ היא סבירה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:38 10.11.2020 | WarFox89 WarFox89 (אורח)

    אני חושב שמחיר קבוע לכל משחק זה רע גם עבור הצרכן וגם עבור המפיצות. מחיר דינמי המשקף את איכות וכמות התוכן זה בדיוק הכיוון שאמור להיות סטנדרט בדיוק כמו שהם עשו עם ספיידרמן החדש. לכל משחק יש תקציב הפקה שונה, כמות שונה של תוכן וזמן וכוח אדם שהושקעו בו. המחיר אמור לשקף את כל המכלול הזה.

  2. 2

       | פורסם ע"י