הרשמה

חברת NZXT מוציאה מארז חדש בסגנון Rainbow Six Siege

המארז המושלם למעריצי המשחק

קבלו את יצירת המופת של NZXT

מדי פעם אנחנו אוהבים להביא לכם כל מיני מחשבים במארזים יוצאי דופן בצורתם. לעומת זאת, מהדורות מיוחדות של קונסולות בעלות עיצוב מיוחד בהשראת משחקים הוא לא דבר חדש, וקורה בקביעות כבר מספר שנים. אבל היום החליטה חברת NZXT לקחת את כל התחום העיצובי ב-PC צעד אחד קדימה. למי שלא מכיר, NZXT מייצרת כבר שנים מגוון מוצרי חומרה ובניהם מארזים והיום היא השיקה גירסא חדשה ומיוחדת של מארז ה-H510 שלה. המארז החדשה מבית החברה הוא מכתב אהבה מובהק ל-Rainbow Six Siege החל מהציורים המדוייקים ועד לפרטים הקטנים ביותר.

המארז החדש הוא השישי בסדרת המארזים המיוחדת של NZXT והוא קיבל את השם- H510 Siege. המארז עצמו שונה ממארז H510 רגיל רק בפן הוויזואלי. אז מה שונה? NZXT עיצבו את החלק התחתון שמחביא את כבלי ספק הכח כמו קיר מחוזק (Reinforced Wall) מהמשחק. הפאה הקידמית של המארז נושאת את הלוגו המואר של המשחק והפאה הצדדית הנוספת עוצבה כמחסומי דלתות/חלונות (Windows Barricade).

עם כל זה לא מספיק צועק Rainbow Six Siege עבורכם, NZXT גם צירפה למארז את מתקן האוזניות שלה, ה-NZXT Puck, בחינם כשהוא מעוצב כמטען הפריצה (Breach Charge) מהמשחק. המתקן הוא מגנטי כך שאפשר להצמיד אותו לכל מקום במארז כאשר העיצוב אינו מפריע לפונקציונליות שלו. לסיום NZXT המשיכה את קו עיצוב של השריטות גם על הפאה העליונה והדביקה על חלון הזכוכית Charm קטן בדיוק כמו שיש במשחק.

לצערנו, החברה תיצור רק כ-500 יחידות מה-H510 Siege והוא יהיה זמין למכירה רק באנגליה.
בואו נדבר, מה אתם חושבים על המארז המיוחד? איזה משחק הייתם רוצים לראות במקום R6S?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י