הרשמה

לא ראיתם את זה בא: 3 מחשבי גיימינג במארזים מפתיעים

מי לא אוהב קצת הפתעות?

.PC. PC never changes

מארזים מוזרים למחשבים זה לא משהו חדש. בעבר כבר ראינו מחשבים שנבנו במארזים בצורת פירמידות, יאכטות, בתוך שולחנות, מוטבעים בתוך אקווריומים ועוד עשרות אופציות אחרות ומוזרות. ככל שהזמן התקדם והחומרה נהייתה קטנה וקומפקטית יותר, צפו ברשת עוד ועוד מחשבים בתצורות שונות ומגוונות. תמיד הייתה לי חיבה לתחום ובימים האחרונים נתקלתי בכמה סרטונים של מחשבי גיימינג במארזים מעניינים וחשבתי לאסוף עבורכם את השלושה שהכי אהבתי.

בזמן ששוטטתי ממש היום בבוקר ביוטיוב נתקלתי בסירטון שמראה איך מישהו (היוטיובר Equalo) הצליח לבנות מחשב גיימינג בתוך מארז של קונסולות ה-NES מסוף שנות ה-80. היוטיובר שבנה את המחשב אמנם לא השתמש בחומרה הכי עדכנית וחזקה שיש, אך הוא הצליח להכניס למארז הקטן מעבד Ryzen 5 2600 עם 16 ג'יגה זיכרון וכרטיס מסך GTX 1660 Super. בסרטון הוא מסביר כיצד כל החומרה הזאת נדחסה למארז הקטן כשהוא מבצע בו שינויים קטנים מאוד שכמעט ולא נראים לעין. התוצאה ש-Equalo יצר היא פשוט יפיפייה, כשהוא אפילו השתמש בכפתורים של הקונסולה כדי להדליק את המחשב.



אם אהבתם את מה ש-Equalo עשה כשהוא הכניס מחשב גיימינג לתוך קונסולה ישנה של נינטנדו אתם תאהבו גם את היצירה של Tech By Matt. היוטיובר מעלה סרטונים על בסיס קבוע שבהם הוא בונה מחשבים סטנדרטים, אך סרטון שהוא העלה לפני חודש היה שונה מהשאר. מאט השתמש במארז של קונסולת GameCube כדי לבנות בתוכה מחשב. המחשב והמארז הם ברמת ביצוע אפילו פחות גבוהה וטובה ממה שראינו קודם מ-Equalo אך התוצאה עדיין יפה מאוד. זה מדהים לראות איך אפשר להכניס למארז של קונסולה קטנה מתחילת שנות ה-2000 כח עיבוד שכזה שהוא חזק פי כמה וכמה מהמקור.



אם אתם פחות בקטע של מחשבים קטנים עם חומרה חלשה עד בינונית, אתם תאהבו את ה-Ludicrous PC שיצרו האנשים המשוגעים ב-Origin PC. חברת המחשבים האמריקאית ידועה ביצירת מחשבי גיימינג מפלצתיים ומוגזמים. היצירה האחרונה שלהם היא מחשב גיימינג עם מעבד 12 ליבות מדגם Ryzen 9 3900X, זיכרון בנפח של 32 ג'יגה וכרטיס מסך RTX 2080Ti. אם זה לא מרשים אתכם מספיק כל החומרה מקוררת על ידי קירור נוזלי. עדיין לא התרשמתם? כל המחשב בנוי בתוך שילדה של רכב מיני לילדים שמבוסס על רכב של חברת Tesla. מוגזם כבר אמרתי?

בתוך מה אתם הייתם רוצים לבנות מחשב גיימינג? ספרו לנו בתגובות.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:34 03.05.2020 | nakiii nakiii

    בתוך מארז עם סירקולציה טובה שלא צועק "אני גיימר צעצוע"

  2. 2

    20:21 03.05.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    נאקי, נשבע לך שכשהבאתי את האייטם הזה לכתבים דיברתי על בעיות קירור אפשריות.

  3. 3

    07:26 04.05.2020 | nakiii nakiii

    אני לא מתנגד לאומנות ויצירתיות, ממש לא. כואב לי שבדור האחרון pc איבד את היתרון הגדול שלו על כל הקונסולות שזה fps per dolr. בעבר pc ב2500 ש"ח ניצח קונסולה בביצועים. בדור החדש קונסולות מריצות משחקים ב4k על 60fps בלי up scale.. מחשב שיעלה בינואר 4000 ש"ח לא יריץ את assassin's creed valhalla ואת cyberpunk 2077 על 1080p 60 fps. אין בכלל מה לדבר על 4k במחירים האלה.. נכון שamd עשו עבודה מעולה ויש חומרה טובה במחירים סבירים אבל זה לא מתכנס כרגע להרכבת pc שלם שיכול להתמודד עם הקונסולות של ינואר במחיר נורמלי. היתרונות הנוספים, 144hz ,gsync רחוקים מלהיות בהישג יד על 4k.. כש שהרבה יותר משתלם לקנות טלוויזיה וקונסולה חדשה ולא מחשב
    נראה שהכיוון של הדור הבא זה בסטרימינג ולא בחומרה חזקה ויעילה כמו שהיה בעבר וחבל. אותי אישית לא מעניין לראות מערכות מחשב בתוך אסלות קופסאות נעליים ותאורת rgb בכל חור.. תנו לי ביצועים ברזולוציה גבוהה במחירים הגיוניים. חבל חבל חבל

  4. 4

       | פורסם ע"י