הרשמה

מבקר המשחקים ג'ון ביין הידוע בכינויו "TotalBiscuit" הלך לעולמו בגיל 33

יום עצוב לעיתונות הגיימינג

את ההודעה על מותו העבירה אשתו דרך הרשתות החברתיות

יום עצוב לתעשיית הגיימינג בכלל ועיתונות הגיימינג בפרט, כשהיום בבוקר הלך לעולמו ג'ון פיטר ביין, הידוע בכינויו “TotalBiscuit” אחרי מלחמה ממושכת במחלת הסרטן וכשהוא בן 33 בלבד. את ההודעה על מותו העבירה אשתו דרך החשבונות של ביין ברשתות החברתיות.

ביין היה אחראי על ערוץ היוטיוב שנשא את הכינוי שלו ובקריירה ארוכת השנים שלו עסק בעיקר בסיקור משחקים, בעיקר על המחשב האישי, והיה אחראי על סדרות הרשת של "WTF is" בה הוא סיפר על משחק חדש שהוא משחק באריכות. ביין גם תפקד כמנחה באירועי גיימינג מסוימים ונחשב לדמות מוערכת מאוד בקהילה. מוקדם יותר החודש, ביין הודיע על כך שהוא פורש מסיקור משחקים אקטיביים במטרה להתרכז במשפחתו ושימיו ספורים וכאמור, הלילה נקבע מותו.

בנימה אישית, TotalBiscuit היה אחד הסיבות שרציתי בכלל להתחיל עם סיקור מקצועי של משחקי מחשב ובתור עוקב אדוק שלו אני מאוד הצטערתי לשמוע על מותו. באחד הראיונות האחרונים שלו הוא דיבר עם h3h3 על המחלה ואמר: "כשאתה מגיע לגיל שלי אתה אומר לעצמך: 'יש לי בערך 50-60 שנה עם המשפחה'. אבל מה אם אין לך? אתה לא יודע כמה זמן יש לך, אז אתה מנסה להיות אב טוב יותר, אתה מנסה להתחבר יותר עם הבן החורג שלך, מה שאני עושה, אתה מנסה להתחבר יותר עם אשתך ולהוציא את המיטב מהזמן הזה. אני מתכוון להיות כאן כשאני בן פאקינג 100 ועדיין להתבכיין על משחקי מחשב."

נעשה את זה בשבילך, ביין.

Fuck Cancer.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:30 25.05.2018 | DrizziTx DrizziTx

    אוי זה כל כך עצוב ...עושה רושם שהיה אחלה בן אדם ועשה אחלה ערוץ שנעזרתי בו לא פעם להבין אם משחק x מעניין. זה מסביר לאן הוא נעלם, למרות שכששמעתי על הסרטן שיש לו, היה נשמע שהוא בדרך לנצח אותו ...

  2. 2

    10:00 27.05.2018 | MisterMaor72 MisterMaor72

    you served your country well

  3. 3

       | פורסם ע"י